شناسهٔ خبر: 22647138 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف چوب قاچاق در شفت و جسد یک پیرمرد در فومن

رشت - ایرنا - مأموران نیروی انتظامی در عملیات های جداگانه ای، سه تن چوب قاچاق در شهرستان شفت و جسد یک پیرمرد 70 ساله را در فومن کشف کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر چهارشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده انتظامی شفت گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در محور سراوان به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
سرهنگ علی صداقت با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک تن چوب قاچاق از نوع ممرز کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در این راستا 2 متهم 38 و 48 ساله دستگیر شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی طی عملیاتی دیگر حین گشت زنی در مناطق جنگلی 38 اصله الوار قاچاق از نوع توسکا به وزن 2 تن که در زیر شاخ و برگ درختان مخفی شده بود ، کشف و ضبط کردند.
سرهنگ صداقت ارزش اقتصادی چوب های کشف شده را 30 میلیون ریال عنوان کرد.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی فومن گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر کشف جسد مردی در یک چایخانه در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
سرهنگ محسن جعفرزاده ادامه داد: با حضور ماموران پلیس آگاهی در محل مشخص شد که جسد متعلق به مردی 70 ساله است که با ضربات جسم تیز و برنده به قتل رسیده و جسد پس از بررسی های اولیه و جمع آوری شواهد و مستندات از صحنه جرم، به پزشک قانونی منتقل شد.
فرمانده انتظامی فومن اضافه کرد: دستگیری قاتل یا قاتلان و بررسی علت و انگیزه قتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی است.
شهرستان های فومن در شفت در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارند.
7294/2007

انتهای پیام /*

نظر شما