شناسهٔ خبر: 22646917 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وضع اقتصاد کشور هنوز قانع کننده نیست

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: وضع اقتصاد رو به بهبود است اما قانع کننده نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علاء میرمحمدصادقی افزود: تصویب برجام امیدی در جامعه بین المللی ایجاد کرد که ارتباطات به صورت عادی ادامه پیدا خواهد کرد. حتی بعضی کشورها امید داشتند که می توانند از امکاناتی که در ایران وجود دارد، استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در داخل ایران هم پس از برجام نسبت به سازمان های بین المللی امیدواری ایجاد شد که برای رفع مشکل جامعه بشریت توان تصمیم گیری و اقدام دارند ، افزود: در عمل با شیطنت هایی که امریکا انجام داد، مشخص شد که این امیدها واهی است و اصلا سازمان های بین المللی قادر نیستند بعضی از مشکلات را حل کنند و تحت تاثیر بعضی از قدرت های بزرگ قرار دارند. البته به نظر من این مسئله ضمن اینکه اثر زیادی در ایران نداشت، آبروی سازمان های بین المللی را برد.
وی اضافه کرد: مردم ایران متوجه شدند که خودشان باید تلاش کنند بنابراین اگر ما به دنبال اقتصاد مقاومتی برویم و مشکلاتش را حل کنیم، احیانا اگر نقاط ضعفی دارد، تذکر دهیم و دولت هم همکاری کند، موفق می شویم.
عضو هیئت رئیسه اتاق تهران گفت: در این مدت هیئت های مختلفی از کشورهای توسعه یافته به ایران آمدند و قراردادها و تفاهمنامه های مختلفی بین ایران و کشورهای دیگر امضا شد که نشان می دهد وضع در حال بهتر شدن است، البته قانع کننده نیست.

نظر شما