شناسهٔ خبر: 22646775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

وکیلی: غیبت چند بازیکن هاوش، برنامه ها و آنالیز ما را به هم زد

سرمربی تیم والیبال شمس تهران، غیبت چند بازیکن اصلی تیم هاوش گنبدکاووس را علت اصلی باخت سه بر صفر تیمش اعلام کرد و گفت: غیبت این بازیکنان برنامه ها و آنالیز ما را که در هفته قبل روی آن کار کرده بودیم، به هم زد.

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمد وکیلی چهارشنبه شب پس از بازی با هاوش گنبدکاووس در هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور جام شهید محسن حججی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازیکنان فعلی هاوش نیز در این بازی بسیار خوب بازی کردند.
وی، کم تجربگی بازیکنان تیمش در سالن پرجمعیت گنبدکاووس را از دیگر علل شکست این تیم دانست و گفت: بازیکنان جوان ما تجربه بازی درحضور چند هزار تماشاگر را نداشتند.
وکیلی با تبریک پیروزی تیم هاوش اضافه کرد: تیم ما نیز از این بازی درس می گیرد تا در بازی های آینده در مقابل حریفان بهتر حاضر شود.
وی تصریح کرد: همیشه تیمی که روی کاغذ شانس برد دارد، برنده نیست و اتفاقات بازی شرایط دیگری را برای آن تیم رقم می زند که در بازی امشب، غیبت چند بازیکن هاوش برنامه ها و آنالیز ما را به هم زد.
به گزارش ایرنا، سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس نیز در پایان بازی و برد سه بر صفر مقابل تیم شمس تهران در هفته هشتم لیگ برتر گفت: این برد را که حاصل غیرت و تعصب بازیکنان بود به تماشاگران صبور گنبدی تقدیم می کنیم.
رامین بابایی افزود: امروز بازیکنان ما در همه خطوط خوب بازی کردند و با برهم زدن شیرازه تیم حریف موفق شدند یک برد خوب برابر تیم جوان و یکدست شمس تهران به دست آورند.
وی درخصوص غیبت چهار بازیکن غیر بومی این تیم نیز گفت: ما از این بازیکنان درخواست کردیم به حضور در تیم ادامه دهند اما آنان به دلایل شخصی نیامدند و اکنون در اختیار باشگاه هستند.
بابایی تصریح کرد: بازیکنان فعلی و جایگزین تیم، جای آنان را پر کردند و امیدواریم بازیکنان غایب در بازی امروز نیز به تیم برگردند.
به گزارش ایرنا، در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال، دوتیم هاوش گنبد و شمس تهران چهارشنبه شب در سالن المپیک گنبدکاووس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع هاوش گنبد به پایان رسید.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما