شناسهٔ خبر: 22646538 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

کارخانه:

با ویدیو چک از سوء تفاهم ها کاسته می شود

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز؛مصطفی کارخانه پس از کسب هشتمین پیروزی متوالی تیم والیبال بانک سرمایه در لیگ برتر و برد شیرین برابر کاله آمل در هفته هشتم در جمع خبرنگاران درباره شرایط بازی اظهار کرد: به نظرم استحقاق پیروز شدن را داشتیم. این که بازیکنان ما به این طرز فکر رسیده اند که در هر بازی باید برنده شویم و اینکه موفق شدیم هشت پیروزی را در هشت بازی کسب کنیم، نوید روزهای خوبی را می دهد. اگرچه هر روز و شب در حال تمرین هستیم اما هدف بزرگی را در سر می پرورانیم و آن کسب جایگاه در جام باشگاه های جهان است. اگر بخواهیم در قهرمانی باشگاه های جهان موفق شویم باید در لیگ برتر هماهنگ باشیم. دیدارهای لیگ بازی های تدارکاتی مناسبی برای بانک سرمایه جهت حضور در جام باشگاه های جهان به حساب می آید.
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه ادامه داد: رقبای ما نیز در لیگ های برتر کشور خودشان درگیر مسابقات هستند اما ما هدفمند و با برنامه پیش می رویم. کارخانه در ادامه صحبت های اضافه کرد: نکاتی را که در حین آنالیز تیم ها به بازیکنانم می گویم به خوبی در زمین اجرا می‌کنند. فرق بازیکنان جوان و باتجربه همین است. در بازی امروز خیلی کم اشتباه بازی کردیم و حتی هنگامی که دو بر صفر پیش بودیم به بازیکنانم گفتم که در باد این نتایج نخوابند چرا که حریف با ریسک بالایی بازی را ادامه خواهد داد.
سرمربی تیم بانک سرمایه در پاسخ به این سوال که حضور ویدئو چک در دیدارهای لیگ تا چه حد می تواند به کاهش تنش ها و حواشی کمک کند اظهار کرد: قطعاً اگر ویدئو باشد حق به حق دار می رسد. اگر اشتباهی هم رخ دهد با وجود ویدیو چک سوءتفاهم پیش نمی آید. در طول سال این همه پول به فدراسیون والیبال و هیئت تهران می دهیم پس انتظار آن را داریم که بهترین سالن، نور، داور و دیگر نکات مربوط به بازی والیبال را داشته باشیم.
منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

نظر شما