شناسهٔ خبر: 22646490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره راهداری اسکو در گفت‌وگو با مهر:

رانندگان با زنجیر چرخ در محورهای روستایی اسکو تردد کنند

اسکو- رئیس اداره راهداری اسکو تاکید کرد: رانندگان با زنجیر چرخ در محورهای روستایی اسکو تردد کنند.

صاحب‌خبر -

علی شقاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بارش برف در این شهرستان، اظهار داشت: بارش برف در این شهرستان در مسیر روستاهای گنبرف، کرد آباد، اربط، آشیستان و... و. از امروز شروع شده که حرکت وسایط نقلیه  به کندی صورت می‌گیرد و تردد در محورهای روستایی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و دراین راستا راهداران اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان اسکو درحال بازگشایی مسیرهای فوق هستند.    .

وی افزود: ضروری است رانندگان نیز قبل از خروج از منطقه از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های  ۰۴۱۳۳۲۳۹۱۶۸--۰۴۱۳۳۲۳۹۱۸۰ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اسکو از رانندگان خواست  در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری و در صورت لزوم انجام سفرهای برون شهری نسبت به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم و سوخت کافی اطمینان حاصل کنند.

شقاقی، با اشاره به اینکه گروه‌های راهداری در نقاط مختلف شهرستان حاضر و با تمامی  امکانات و ماشین آلات سنگین، دستگاه لودر، گریدر، کمپرسی‌ها و... بدون وقفه مشغول به بازگشایی محورهای روستایی شهرستان اسکو هستند خاطر نشان کرد: همکاران راهداری نیز ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی و پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان هستند.

نظر شما