شناسهٔ خبر: 22646462 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

ایجاد تشنج در دانشگاه تهران با فتوشاپ یک عکس

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز؛ رسانه‌های ضد انقلاب همواره تلاش کرده‌اند با سیاه‌نمایی و نشان دادن واقعیت‌ها به گونه‌ای دیگر مردم را نسبت به انقلاب و مسئولان نظام اسلامی بدبین کنند و در این رابطه هر کاری توانسته‌اند، انجام داده‌اند.
بنابراین گزارش، اخیرا هم برخی از کانال‌های ضد انقلاب و وابسته به دشمنان نظام، در خبری کذب از درگیری لفظی و برخورد شدید فیزیکی در جلسه هیات رئیسه دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و ضرب و شتم نسرین مصفا از اساتید این دانشگاه خبر دادند با این امید که در چنین وضعیتی می‌توانند فضای دانشکده حقوق دانشگاه تهران که اخیرا هم تجمعاتی در آن برگزار شده را متشنج کنند.
این کانال‌های دروغ پراکن در عملی ناشیانه با ساخت یک تصویر جعلی از نسرین مصفا تلاش کردند تا به حواشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دامن بزنند تا بتوانند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، اما غافل از اینکه این بار استاد دانشگاه تهران که تصویر آن منتشر شده به ایجاد حاشیه علاقه‌ای ندارد و خبر این رسانه‌های ضد انقلاب را تکذیب می‌کند.
وقتی با نسرین مصفا عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و فردی که در این اخبار گفته شده مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، تماس گرفتیم تا از واقعیت با خبر شویم، وی به شدت از انتشار چنین خبری تعجب کرد و وقتی متن و تصاویر اخبار را مشاهده کرد، به شدت چنین خبری را تکذیب کرد!
وی گفت: تصویری که در این رسانه‌ها منتشر شده تصویر بنده است ولی با این تفاوت که مخدوش شده است. واقعا نمی‌دانم این اقدامات با چه هدفی صورت می‌گیرد و بنده جز خدمت در دانشکده کاری نکردم.
این بار هم دست رسانه‌ها و کانال‌های دروغ پراکن ضدانقلاب رو شد و به نظر می‌رسد آنها برای اینکه بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند بهتر است به جای اینکه دست به دامن فتوشاپ‌کارهای تازه‌کار شوند، راه دیگری را انتخاب کنند.
منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما