شناسهٔ خبر: 22646452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ضرورت استفاده از توانمندی زنان در بخش های مدیریتی

استاندار قزوین گفت : مطالبه گری زنان در جامعه امر بسیار مهمی است و باید در حوزه های مختلف از توانمندی بانوان استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, عبدالمحمد زاهدی استاندار در مراسم معارفه مدیر کل جدید دفتر امور بانوان و خانواده گفتضرورت استفاده از توانمندی زنان در بخش های مدیریتی : مطالبه گری بانوان باید در دو حوزه ی گروه نخبگان و فعالان مدنی صورت گیرد و مشارکت در مدیریت ها و تصمیم گیری ها بخشی از مطالبات آنهاست.
زاهدی از مدیرکل جدید بانوان و خانواده خواست تا با تشکیل شورایی متشکل از مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی ، از ظرفیت و توانایی بانوان نخبه و صاحب نظر در پیشبرد امور بهره مند شود و همچنین با کارگروه های مختلف خود به عنوان یک اتاق فکر ، مطالبات زنان را دنبال کند.
وی اضافه کرد : دفتر امور بانوان و خانواده استانداری باید به روی بانوان استان با سلایق و گرایش های مختلف فکری باز باشد تا با چتر حمایت خود زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم کند.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل پیشین دفتر بانوان و خانواده ، معصومه مرادیان را به عنوان مشاور و مدیرکل جدید دفتر بانوان و خانواده استانداری معرفی کرد.

نظر شما