شناسهٔ خبر: 22646350 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یوونتوس- بارسلونا؛ تورین مشتاق انتقام

تورین میزبان مهمترین بازی امشب لیگ قهرمانان است بین یوونتوس و بارسلونا.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، یووه با سه امتیاز اختلاف نسبت به بارسای صدرنشین در رده دوم گروه D قرار دارد و با یک پیروزی از صعود مطمئن می‌شود ضمن اینکه با تساوی هم برای حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان شانس دارند به شرطی که اسپورتینگ در بازی خانگی با المپیاکوس حداکثر امتیازات را نگیرد. یووه که در بازی اروپایی قبلی خود یک بر یک در زمین اسپورتینگ متوقف شد، در لیگ 3 بر 2 مقابل سمپدوریا شکست خورد تا چهار امتیاز از ناپولی صدرنشین عقب بیفتد و به رده سوم سقوط کند. یوونتوس در شش دیدار قبلی خود پنج برد به دست آورده بود.

بارسلونا از سوی دیگر، در زمین المپیاکوس بدون گل متوقف شد و 10 امتیازی است.

تیم والورده در لالیگا فرم فوق‌العاده ای داشته و از 12 بازی ابتدایی فصل 11 برد و یک تساوی به دست آورده. این تیم که در آخرین بازی خود با سه گل در زمین لگانس به پیروزی رسیده، 34 گل در لالیگا زده و تنها 4 گل خورده.

بارسلونا که در بازی آخر مرحله گروهی میزبان اسپورتینگ است، با یک امتیاز از صدرنشینی مطمئن می‌شود.

سوارز

*سوارس و قحطی گل اروپایی

لوییس سوارس که به مدت ها ناکامی در گلزنی در لالیگا پایان داد و دو گل مقابل لگانس زد، حالا می خواهد به گل نزدن هایش در اروپا هم خاتمه دهد و برای نخستین بار بعد از 606 دقیقه گل بزند. آخرین بار که او در لیگ قهرمانان برای بارسا گل زده، اسفند گذشته در دیدار خاطره انگیز با پاری‌سن‌ژرمن بود و بعد از آن نتوانسته مهارت و گلزنی بالفطره خود را به رخ رقبای اروپایی بکشد؛ با آنکه فصل قبل در هر دو بازی یک‌چهارم‌نهایی مقابل یوونتوس در ترکیب اصلی بود و این فصل هم در هر چهار بازی تیمش از ابتدا حاضر بوده.

مهاجم اروگوئه ای فصل قبل 28 گل در لالیگا زد، 4 گل در جام حذفی و سه تا در لیگ قهرمانان ضمن اینکه در این مقطع از فصل قبل 8 گل در لالیگا و دو تا در اروپا به نامش ثبت شده بود در حالی که کل گل‌هایش در این فصل به 5 گل می‌رسد.

*اورتولا، بازیکن تازه وارد بارسلونا

19 بازیکن بارسلونا برای بازی امشب در تورین معرفی شدند و آدرین اورتولا محصول آکادمی باشگاه کاتالان تنها چهره جدید این تیم محسوب می‌شود.

ارنستو والورده مربی بارسلونا برای این بازی شش مصدوم دارد: عثمان دمبله، رافینیا، آردا توران، سرخی روبرتو، آندره گومز و خاویرا ماسکرانو که همگی در حال سپری کردن دوران مصدومیت هستند.

نظر شما