شناسهٔ خبر: 22646334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار همدان:

کمک‌های استان همدان به زلزله‌زدگان غرب کشور مضاعف شود

R41405/P1377/S6,75/CT12

استاندار همدان با بیان اینکه از بدو وقوع زلزله، استان همدان، فعال و ستاد مدیریت بحران تشکیل و تصمیماتی اتخاذ و کارها شروع شد، گفت: با توجه به شرایظ جوی کمک‌های استان همدان به زلزله‌زدگان غرب کشور مضاعف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان محمدناصر نیکبخت عصر امروز  در جلسه هماهنگی امدادرسانی استان همدان به زلزله زدگان غرب کشور اظهار داشت: سرنگونی تروریست‌های داعش را باید تبریک گفت چراکه عملکرد این جنایتکاران خبیث بسیار وحشیانه و غیرانسانی بود باید از سپاه، نیروهایی که قدم برداشتند، هدایت‌های مقام معظم رهبری و حمایت‌های دولت قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه در این بهار پیروزی و آزادی جای شهدا بخصوص سردار شهید حسین همدانی خالی است، افزود: لازم است هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و رزمندگان تبریک عرض کنیم همگان دیدیم که الگو قرار دادن بسیج در سوریه از سوی شهید همدانی سبب نجات این کشور شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در زلزله بازهم همت، نوع دوستی و بشردوستی و همبستگی ملت ایران را شاهد بودیم، گفت: از بدو وقوع زلزله، استان همدان، فعال و ستاد مدیریت بحران تشکیل شد و تصمیماتی اتخاذ و کارها شروع شد، استان همدان در کمک و امداد به زلزله زدگان درخشید اما نیاز به کمک بیشتری دارند و باید تلاش مضاعف داشته باشیم .

نیکبخت گفت: به لحاظ فصلی شرایط خوبی نیست و باید کمک استان مضاعف شود، البته کمک‌های دستگاه‌های استان مانند ارسال 7000تخته چادر، 21 هزار تخته پتو از هلال احمر و 251 کامیون کالا از سپاه قابل تقدیر است و از همه دستگاه‌ها باید قدردانی کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها با تمام توان وارد میدان شدند افزود: دستگاه‌هایی مانند آبفا و هلال احمر به محل وارد شدند البته دوستان سپاه از قبل در منطقه بودند که به همه خسته نباشید عرض می‌کنم، 30 روستا را باید همدان ساماندهی کند و در کنار آن استان، وظیفه معین را برای کرمانشاه برعهده دارد که باید برنامه‌ریزی شود تا هر دو وظیفه به بهترین شکل انجام شود.

وی با بیان اینکه ایرانی‌ها بشر دوست هستند و انسانیت در قلب و جان ایرانی‌هاست ، گفت: اصناف استان نه تنها در کمک‌رسانی به زلزله زدگان بلکه در هر کجا نیاز بود، پیشرو بودند لذا باید از همت و از کمکی که به هموطنان زلزله زده شده قدردانی کنیم.

استاندار همدان گفت: امیدوارم استان همدان بهترین کار و فعالیت را در منطقه ارائه کند،  سپاه استان چون در دل منطقه بود در کمک‌رسانی بسیار جلوتر بود لذا بایداز معاضدت همه دوستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما