شناسهٔ خبر: 22645803 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امیر اسماعیلی:

پا گذاشتن در خاك ایران اسلامی برای دشمنان از هوا، زمین و دریا غیرممكن است

فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: مملکت صاحب دارد و امام عصر(عج) صاحب آن است. پا گذاشتن در این خاك از هوا زمین و دریا غیر ممكن است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء بعدازظهر امروز در همایش یادواره شهداء مدافع حرم كه در مصلای تهران برگزار شد ضمن تبریك به مناسبت پیروزی بر تروریست‌ها ضمن تبریک پیروزی این جشن به خانواده شهدای مدافع حرم، پاسداران و شهدای هسته‌ای، اظهار داشت: رگ و ریشه این شهدا از زمان دفاع مقدس آمده و تا امروز در قالب شهدای مدافع حرم و هسته‌ای قامت برافراشته و همه آنها مدافع حرم هستند و هرگاه هیهات من الذله در ایران رویش كرده حاضر شده اند.

وی گفت: شهدای مدافع حرم نشان دادند که در صف کربلا بودن نیازمند زمان و مکان نیست و دشمن اگر فکر می‌کند ما ریشه نداریم کاملا در اشتباه است و در برابر هر حرکتی جوانان ما به پا می‌خیزند.

فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به حادثه اخیر کرمانشاه و اعلام تأسف از این زلزله گفت: حضور مقام معظم رهبری در این استان از غم و اندوه‌ها کمتر کرد و رهبری فرمودند: دوران بزن و درو تمام شده و امروز قاسم سلیمانی‌ها نمی گذارند كسی بزند و برود.

امیر اسماعیلی تاکید کرد: پدافند هوایی خط مقدم حفاظت از كشور است. در حال حاضر آنچه که امام فرمودند در حال رخ دادن است كه دوران بزن و در رو تمام شده و این سخن رهبری نیز هست؛  این شعار نیست و این كشور آمادگی مقابله در همه فضاها را دارد. مملکت صاحب دارد و امام عصر(عج) صاحب آن است. پا گذاشتن در این خاك از هوا، زمین و دریا غیرممكن است .

وی ادامه داد: ملت ما بدانند زیرساخت‌ها و باورهای علمی كه در این كشور فراهم شده اعتقادات ما است، زیرا با دست خالی بنا شده است. پدافند هوایی وظیفه حراست از این تأسیسات را خواهد داشت، همچنین ما وظیفه حفظ سایر بخش‌های نظامی را نیز بر عهده داریم./816/۲۰۲/ح

نظر شما