شناسهٔ خبر: 22645742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هفته هشتم لیگ برتر والیبال

ناکامی ادامه دار باشگاه شهرداری ارومیه در خانه

R41361/P1377/S6,48/CT7

شهرداری ارومیه بازهم نتوانست از امتیاز میزبانی در ورزشگاه خانگی بهره ببرد و با انبوهی از بازیکان پیر و بی انگیزه باز هم باخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه،  تیم‌های هم‌نام شهرداری ارومیه و تبریز در هشتمین هفته از لیگ برتر والیبال در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه به دیدار هم رفتند که شاه میری قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

ست نخست بازی در حالی شروع شد که جو سالن غدیر با حضور اندک تماشاگر ارومیه‌ای و تبریزی بسیار پرشور بود و تیم میزبان توانست در بازی قابل قبولی دو امتیاز نخست را کسب کند.

شهرداری ارومیه بازی را در ست نخست به خوبی به نفع خود پیش می‌برد که در امتیاز پنجم مربی تیم مهمان را مجبور کرد تا وقت استراحت درخواست کند و پس از آن بازی پایاپای پیش می‌رفت و شوق و اشتیاقی که در میان تماشاگران بود وصف برانگیز بود.

شور و شوق وصف برانگیز لیبروی شهرداری ارومیه

عبدالرضا علیزاده لیبروی تیم شهرداری ارومیه نیز با فریادهای شادی خود به سوی تماشاگران ارومیه آنان را تهییج می‌کرد که خود نوعی روحیه برای تیم و افزایش تشویق تماشاگران برای هرچه بهتر کردن جو سالن بود.

اوایل ست نخست گروهی از تماشاگران تبریزی به سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه وارد شدند که سبب شد تا بازی دلچسب‌تر از پیش ادامه یابد و علی‌رغم حضور تعداد اندک تماشاگران تیم مهمان در سالن گرمایی که به بازی می‌بخشیدند بسیار تحسین برانگیز بود.

تیم میزبان همانند وقت استراحت فنی نخست، وقت استراحت فنی دوم بازی را در دست نخست نیز به اسم خود ثبت کرد و در این ست توانستند بازی تماشاگر پسندانه‌ای را در خانه خود به معرض دید عموم بگذارند.

تیم میزبان برنده ست نخست دربی آذربایجان‌ها

تیم ارومیه‌ای همانند شروع طوفانی خود در این ست بازی را جنگنده پیش می‌برد و در نهایت توانست این ست را با نتیجه 25 بر 23 به نقع خود به پایان برساند.

ست دوم بازی برخلاف ست نخست با امتیازگیری تیم مهمان شروع شد و بازی پایاپای پیش می‌رفت ولی بازیکنان تیم شهرداری تبریز به قضاوت داوری بسیار اعتراض داشتند.

اعتراض تیم مهمان به قضاوت تیم داوری

بازیکنان شهرداری ارومیه در این ست تا امتیاز 7 بر 5 دو مرتبه امتیاز سرویس از دست دادند ولی با این همه حال بازی را بسیار جذاب پیش می‌بردند و تیم تبریزی توانست نخستین استراحت فنی این ست را به نام خود ثبت کند.

بازی در ست دوم بسیار نزدیک پیش می‌رفت و سرویس‌های تاجر توانست تیم تبریزی را در برتری نسبی قرار دهد ولی عبدالرضای ارومیه‌ای هم با دریافت‌ها باصلابت خودی نشان می‌داد.

تلنگری از نوع عصبانیت به تیم شهرداری ارومیه

شهرداری تبریز توانست با آبشارهای خوب بازی را در دست بگیرد و این موضوع سبب عصبانیت بیش از پیش تماشاگران ارومیه‌ای شد کهمی‌توان آن را تلنگری به تیم میزبان دانست که در ادامه بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

عصبانیت تماشاگران نه تنها سبب بهتر شدن بازی تیم میزبان نکرد بلکه مربی تیم میزبان را مجبور به درخواست وقت استراحت فنی کرد ولی با این همه حال شهرداری ارومیه در ادام توانست از هم‌نام تبریزی خود پیشی بگیرد.

علیزاده بازیکن برتر ارومیه در ست دوم

تیم شهرداری ارومیه این پیشی گرفتن را مدیون لیبروی متعصب خود بود که در نوبه خود با دریافت‌های جانانه سبب افزایش روحیه بازیکنان و برتری تیم بود.

سرویس خوب بازیکنان تیم میزبان و همچنان دریافت‌های باقدرت عبدالرضا دلیلی بر ادامه بهتر بازی در دست دوم بود که در نهایت منجر به برد 25 بر 21 شهرداری ارومیه شد.

ادامه دلبری«عبدالیزا»ی ارومیه

شهرداری ارومیه همانند ست نخست بازی امتیاز نخست ست سوم را هم به نام خود ثبت کرد و علیزاده همانند ست دوم این ست نیز دلبری می‌کرد و دریافت‌های پرقدرت و خیزها و شیرجه‌های بلند به سمت توپ دلیلی بر این موضوع بود.

علی‌رغم نمایش خوب لیبروی تیم میزبان دیگر بازیکنان در دریافت توپ مشکل داشتند که این موضوع سبب برتری 6 بر 2 تیم تبریزی و درخواست وقت استراحت فنی نخست ست سوم توسط تیم میزبان شد.

بازی همچنان تا امتیاز دهم تیم شهرداری تبریز با اختلاف چهار امتیازی پیش می‌رفت و اشتباهات بازیکنان ارومیه چاشنی این کار شده بود و این موضوع سبب شد تیم مهمان تا شش اختلاف با تیم میزبان پیش برود.

دریافت کارت زرد توسط حسینی علی‌رغم بازی شایسته تیم مهمان

امیر حسینی بازیکن شهرداری تبریز در دست سوم به سبب اعتراض بیش از حد به قضاوت داوری از شاه میری داور نخست دربی آذربایجان کارت زرد دریافت کرد.

شهرداری تبریز در این ست بازی را به خوبی پیش می‌برد و توانست استراحت فنی دوم بازی را با امتیاز 16 بر 9 به نام خود ثبت کند و بازی را تا امتیاز بیست‌وسوم با همین اختلاف امتیاز پیش می‌برد که در نهایت توانست با نتیجه 25 بر 18 به نفع خود به اتمام برساند.

در ست چهارم بازی این تیم مهمان بود که توانست

امتیاز نخست را به‌دست آورد و سرویس‌های خوب بازیکنان دریافت توپ را برای هر دو تیم سخت کرده بود و همچنین بازیکنان رو تور نیز عملکرد خوبی داشتند.

برتری نسبی شهرداری تبریز در ست چهارم

تیم شهرداری تبریز این ست هم بازی را طوفانی پیش می‌برد و اختلاف چندین امتیازی با تیم میزبان داشت ولی راهنمایی‌های خداپرست در وقت استراحت فنی نخست سبب بهبود عملکرد تیم و کاهش اختلاف امتیازی شد.

علی‌رغم بازی خوب شهرداری ارومیه تیم تبریزی برتری دو امتیازی خود را حفظ کرده بود و این ست نوبت خودنمایی امیر خداپرست قدرتی زن تیم میزبان بود که با آبشارهای زیبای خود اختلاف را کاهش دهد.

درخشش بازیکنان شهرداری تبریز در جهنم غدیر ارومیه

وقت استراحت فنی دوم ست چهارم این بار هم با امتیاز 16 بر 13 به نام شهرداری تبریز ثبت شد و این تیم تبریزی بود که در ادامه برتری خود را به میزبان دیکته می‌کرد تا خداپرست در امتیاز 21 بر 15 درخواست وقت استراحت کرد.

تماشاگران ارومیه‌ای ایستاده و پرجنب‌وجوش‌تر از پیش تیم محبوب شهر خود را تشویق می‌کردند ولی این تیم تبریزی بود که توانست این ست را با نتیجه 25 بر 18 از حریف خود ببرد.

بلندقامتان شهرداری تبریز فاتح دربی آذربایجان

تیم تبریزی ست پایانی را بسیار طوفانی شروع کرد و این موضوع سبب نارضایتی تماشاگران حاضر در سالن شده بود و در امتیاز 8 بر 3 زمین بازی برای آخرین بار در میان تیم‌ها تغییر یافت.

در نهایت تیم تبریزی توانست با نتیجه 15 بر 6 این ست را به نام خود ثبت کند.

تیم مهمان در مجموع ست‌شماری توانست با نتیجه 3 بر 2 تیم میزبان را از پیش رو بردارد.

سرنوشت نامشخص  جایگاه جدید خبرنگاران

چندی پیش مقرر شده بود که جایگاهی برای خبرنگاران و ورزشی نویسان آذربایجان غربی در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه در نظر گرفته شود و پس از آن وعده‌هایی از سوی مسئولان استانی و شهری برای تعیین جایگاه بهتر داده می‌شود که متأسفانه این سخنان تاکنون به ثمر ننشسته است.

جایگاه فعلی در نظر گرفته شده برای خبرنگاران نه تنها مناسب نیست بلکه هرازگاهی سبب کشمکش هواداران و اصحاب رسانه می‌شود.

گزارش: علی آقایاری

انتهای پیام/

نظر شما