شناسهٔ خبر: 22645700 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

پیام تبریک آیت الله جنتی در پی پیروزی محور مقاومت و پایان داعش

رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان در پی پیروزی غرور آفرین محور مقاومت و پایان داعش پیام تبریکی منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، متن پیام آیت الله جنتی بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ( سوره حج ، آیه ۴۰)
بر درگاه خداوند، پیشانی شکر بر زمین  می‌نهیم که بار دیگر انقلاب اسلامی را مشمول وعده های خویش قرار داد و ‌اثبات شد گام نهادن درمسیر آرمان‌های الهی، ثمره‌ای جز نصرت‌‌ خداوند نخواهد داشت و اکنون‌که به برکت ایستادگی مؤمنانه مجاهدان جهان اسلام، افتخار دیگری به دست آمده است و گروه گمراه تكفيري داعش که به نمایندگی‌ از استکبار جهانی فتنه‌ای عظیم برپا کرده بود در کشورهای عراق و سوریه به لطف خداوند بزرگ منهدم شد، برخود وظیفه می‌دانیم از مجاهدتهای همه مدافعان حرم در این جهاد طاقت‌فرسا قدرداني كنيم و اين پيروزي غرور آفرين را به رهبري معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي مدظله العالي و جبهه مقاومت، مردم ايران، عراق، سوريه و لبنان تبريك عرض نمائيم.
بديهي است ‌اين شكست تنها شكست اشرار داعش نبود شكست جبهه فرعونيان زمان ازجمله آمريكا و اسرائيل مظلوم‌كش بود و نويدي بود براي شكستهاي قريب الوقوع آينده. بی‌گمان هموطنان و مردم مسلمان منطقه، امنیت امروز خود را مدیون شهداء و جانبازانی می‌دانند که در طریق جهاد فی سبیل الله با خداوند معامله کردند و رستگاری ابدی را به بهای جان خویش خریدند. ضمن تبریک این پیروزی ارزشمند به همه مجاهدان این جهاد عظیم، به ويژه به سردار رشيد اسلام جناب حاج قاسم سليماني، امیدواريم جهان اسلام با بهره‌برداری از این‌ تجربه گرانسنگ، روزهایی سرشار از عزت و عظمت را در پیش داشته باشد و توطئه‌های‌ مدام دشمنان اسلام، همچون گذشته ناکام بماند.
 
فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَلَكِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَكِنَّ اللَّهَ رَمَى(سوره انفال آيه۱۷)
احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری
دبیر شورای نگهبان

/۱۳۲۳/۱۰۳/ح

نظر شما