شناسهٔ خبر: 22645209 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گل نزدن و گل نخوردن های استقلال

استقلالی ها در 12 هفته سپری شده از لیگ، در 8 بازی موفق به گلزنی نشده اند و در 5 بازی نیز گلی دریافت نکرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تساوی صفر – صفر استقلال مقابل سیاه جامگان سومین تساوی بدون گل آبی ها در این فصل بود. آنها پیش از این مقابل همنام خوزستانی و فولاد به مساوی بدون گل رضایت داده بودند.


این دیدار هشتمین بازی بدون گل زده برای استقلال بود. آبی پوشان مقابل صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان، سایپا، پدیده، پارس جنوبی جم، فولاد، پرسپولیس و سیاه جامگان موفق به گلزنی نشدند تا هواداران خود را در حسرت گل باقی بگذراند.  


بی شک فقر گلزنی در استقلال یکی از مهمترین چالش های این فصل آبی هاست و 6 گل زده در 12 هفته به هیچ عنوان نمی تواند برای هواداران این تیم قابل قبول باشد. ماجرا زمانی برای استقلالی ها دردناک تر می شود که بدانیم ردپای هیچکدام از مهاجمان تیم در این 6 گل دیده نمی شود. انصاری 2 گل و چباروف، چشمی و شجاعیان نیز هر کدام یک گل برای استقلال زده اند و یک گل آنها نیز به لطف مدافع حریف به ثمر رسیده است.


آبی ها در این 12 هفته سپری شده از لیگ هفدهم 5 بار موفق به ثبت کلین شیت شده اند. آنها مقابل استقلال خوزستان، تراکتورسازی، فولاد، نفت تهران و سیاه جامگان موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شدند. اما 9 گل خورده و عنوان سومین خط دفاع برتر لیگ بعد از پرسپولیس و پیکان می تواند نقطه مثبت استقلال به حساب بیاید. آنها در 4 دیداری که با هدایت شفر در لیگ برتر به میدان رفته اند، تنها یک گل مقابل پرسپولیس و آن هم از روی نقطه پنالتی دریافت کرده اند. موضوع امیدوار کننده ای که می تواند در آینده متضمن موفقیت استقلال شود.


آبی ها در هفته سیزدهم میزبان گسترش فولادی خواهند بود که از زمان حضور فیروز کریمی سخت گل می خورد و این کار برای مهاجمان گل نزن استقلال سخت تر از قبل خواهد کرد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما