شناسهٔ خبر: 22645183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله علوی گرگانی:

نابودی داعش آغازی بر روند پایان سلطه استکبار جهانی خواهد بود

R7854/P1377/S6,62/CT12

مرجع تقلید شیعیان با صدور پیامی گفت: خدا را بسیار سپاسگزار بوده و امیدوارم که اضمحلال داعش آغازی بر روند پایان سلطه استکبار جهانی و شیطان‌صفت و فرج حقیقی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، متن پیام تبریک آیت‌الله علوی گرگانی به مناسبت اضمحلال داعش به این شرح است:

آنچه که امروز درصحنه تحولات منطقه رخ‌داده است نشانه‌ای از پیروزی جبهه ایمان و استقامت ملت‌ها و انسان‌های شایسته و مؤمن در مقابل ظلم و ستم جاهلیت است. اتفاقاتی که در چند سال گذشته در قالب کشتار و اسارت افراد بی‌گناه و کودکان معصوم و زنان بی‌سرپناه رخ‌داده است بارها دل ما و همه انسان‌های آزادمرد را رنجانده بود و غصه‌های جوامع اسلامی را دوچندان کرده است.

حال که با رشادت‌های جوانان مؤمن و مقاوم از کشورهای مختلف مخصوصاً جوانان عراق و سوریه و ایران و افغانستان و پاکستان و برخی کشورهای دیگر و با فرماندهی آگاهانه و شجاعانه فرماندهان اسلام مخصوصاً سردار عزیز جناب آقای حاج قاسم سلیمانی و با رهبری داهیانه رهبر عزیزمان مقام معظم رهبری و راهنمایی مرجعیت معظم عراق حضرت آیت‌الله‌العظمی سیستانی این شجره خبیثه که پیاده‌نظام طاغوت و استکبار جهانی به سردمداری صهیونیزم بین‌الملل بوده است، از بین رفته است، خدا را بسیار سپاسگزار بوده و امیدوارم که این اضمحلال آغازی بر روند پایان سلطه استکبار جهانی و شیطان‌صفت و فرج حقیقی باشد.

اینجانب این پیروزی را در درجه اول به ساحت مقدس امام زمان علیه‌السلام و سپس به مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید مخصوصاً حضرت آیت‌الله‌العظمی سیستانی حفظهم الله و همچنین‌ به تمام ملت‌های منطقه و سربازان اسلام تبریک گفته و امیدوارم که با رهبری عالمانه رهبر فرزانه انقلاب و مرجعیت عظام تقلید شاهد پیروزی‌های دیگر برای مستضعفین و ملت‌های مسلمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما