شناسهٔ خبر: 22645094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی در گفتگو با مهر:

ایران و هندوستان شانس برابری برای قهرمانی آسیا دارند

گرگان – نایب رئیس فدراسیون جهانی کبدی گفت: تیم‌های ملی کبدی ایران و هندوستان شانس برابری برای کسب مقام قهرمانی آسیا دارند.

صاحب‌خبر -

هوانگ چونگ جنگ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان، اظهار کرد: فاصله بین کبدی ایران و هندوستان بسیار نزدیک و رقابت شدیدی بین این دو تیم ایجاد شده است، تیم ایران دفاع قدرتمندی دارد و هندوستان هم در بخش هجومی پر قدرت است.

وی افزود: میزبانی ایران می‌تواند به این تیم کمک کند تا با استفاده از شرایط، نتیجه بهتری نسبت به دوره‌های گذشته به دست آورد.

رئیس فدراسیون کبدی چین تایپه در خصوص حضور تیم کبدی بانوان این کشور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گرگان گفت: برای کسب تجربه به ایران آمده‌ایم و در این رقابت‌ها مانند دانش آموز هستیم تا چیزهای زیادی یاد بگیریم.

چونگ جنگ در خصوص حضورش در شهر گرگان خاطرنشان کرد: گرگان شهر زیبایی است و در فرصتی مناسب به تماشای جاهای دیدنی آن خواهیم رفت.

لازم به ذکر است؛ دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

ایران، هندوستان، پاکستان، کره جنوبی، ژاپن، تایلند، سریلانکا، عراق، ترکمنستان در هر دو بخش مزدان و زنان، افغانستان در بخش مردان و چین تایپه در بخش زنان، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

نظر شما