شناسهٔ خبر: 22644914 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران:

از واژه جوان برای تیم ملی بسکتبال استفاده نکنید

تهران- ایرنا- «مصطفی هاشمی» سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران، گفت: در راه رسیدن به جام جهانی تیم هایی چون عراق، قزاقستان و قطر حریفان جدی برای ما نخواهند بود و باید دید خود را وسیع تر کنیم.

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص دیدار های تیم ملی بسکتبال کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی، گفت: تیم ما بسیار قوی تر از عراق، قزاقستان و قطر است و فراموش نکنید ما همچنان مدعی اول قهرمانی در آسیا هستیم.
وی ادامه داد: دغدغه تیم ملی ایران تیم هایی مثل عراق، قزاقستان و قطر نخواهد بود و بی تردید ما هر سه مسابقه خود در مرحله نخست رقابت های انتخابی جام جهانی را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت. فاصله تیم ایران با این سه حریف بسیار زیاد است و هدف ما رسیدن به جام جهانی است.
کاپیتان اسبق تیم ملی بسکتبال ایران، گفت: این بازیکنان چند سالی است که در کنار هم بازی می کنند و تجارب خوبی دارند و جای هیچ نگرانی وجود ندارد. باید دید ما برای تیم ملی بسکتبال وسیع تر باشد و از تمام دوستان خود می خواهم از واژه جوان برای این تیم استفاده نکنند.
وی تصریح کرد: باید به بازیکنان تیم ملی اهمیت بدهیم و با استفاده نکردن از واژه جوان برای آنها بگذاریم اعتماد به نفس آنها بالا برود و کمک کنیم در آینده کارهای بزرگی انجام دهند. در تیم ملی برای بازی آینده «بهنام یخچالی» و «حامد حدادی» حضور ندارند و متاسفانه «صمد نیک خواه بهرامی» نیز به خاطر برخی مسایل در جمع ملی پوشان حضور ندارد. اطمینان داشته باشید اگر این نفرات در کنار هم جمع شود اتفاقات بزرگی در تیم ملی بسکتبال ایران رقم خواهد خورد.
هاشمی در خصوص صحبت های اخیر سرمربی تیم ملی مبنی بر وجود مشکلات مالی در تیم ملی، اظهار کرد: همیشه در ورزش و به خصوص در تیم ملی باید حرف هایی از سوی بزرگان زده شود که تاثیر منفی روی بازیکنان نگذارد. اگر تیم حتی یک درصد با مشکل روبه رو است، باید از بیان آنها پرهیز کنیم و همچنین گفتن برخی مسایل تکراری از جمله مشکلات مالی و داشتن بازیکنان خارجی در تیم های کشورهای عربی اتفاق خوبی نیست.
پیشکسوت بسکتبال ایران در خصوص احتمال کنار رفتن «محمود مشحون» رییس فدراسیون بسکتبال از این رشته به خاطر بازنشسته بودن، گفت: در این خصوص مسئولان ورزش تصمیم می گیرند و به هر حال قوانینی در کشور وجود دارد که باید اجرا شود.
وی تاکید کرد: تمام کسانی که در بسکتبال حضور داشتند برای این رشته زحمت کشیده اند و ما باید قدردان آنها باشیم و امیدوارم هر اتفاقی که رخ می دهد به سود بسکتبال ایران باشد و روزهای خوبی در آینده پیش روی ما باشد.
کاروان تیم ملی بسکتبال بامداد چهارشنبه جهت رویارویی با عراق در اولین دیدار مرحله انتخابی جام جهانی 2019 راهی اردن می شود.
تیم ایران در گروه D مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 با تیم های عراق، قزاقستان و قطر رقابت خواهد کرد.
تیم ایران سوم آذر در ورزشگاه شاهزاده حمزه به مصاف عراق می روند و ششم آذر، میزبان قطر در سالن بسکتبال آزادی تهران هست.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 9118** 1368
خبرنگار: جواد بشیری** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما