شناسهٔ خبر: 22644809 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بیانیه جبهه مردمی درباره پیروزی جبهه مقاومت

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره پیروزی جبهه مقاومت بیانیه ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی درباره پیروزی جبهه مقاومت بیانیه ای صادر کرد.

 

بیانیه جبهه مردمی پیرامون فتح الفتوح جبهه مقاومت به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم» خدای سبحان را شاکریم که بار دیگر نصرت خویش را به مجاهدان فی سبیل الله و مدافعان حریم آل الله ارزانی داشت و ملت های مسلمان جهان را از فتنه‌ی سیاه و توطئه‌ی پیچیده استکبار جهانی نجات داد. فتنه ای تحت عنوان دروغین و جعلی «دولت اسلامی عراق و شام» که از شش سال قبل با همکاری مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب بویژه حکام آل سعود آغاز گردید و ملت های مسلمان منطقه خاصه مردم مظلوم سوریه و عراق را درگیر یک جنگ تمام عیار داخلی توسط یک گروه تروریستی و خون آشام نمود.

 

جبهه مردمی نیروهای انقلاب این پیروزی بزرگ و فتح الفتوح جبهه مقاومت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمین جهان بویژه ملت فهیم ایران اسلامی که با تقدیم بهترین عزیزان خود در کنار ارتش و نیروهای مردمی کشورهای سوریه و عراق و مجاهدان فداکار لبنان، افغانستان و پاکستان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نمودند، تبریک و شادباش عرض نموده و یادآور می گردد:

 

1- شکست گروهک تروریستی «داعش» برگ دیگری بر کارنامه قطور ناکامی های استکبار جهانی افزود و نشان داد که سیاست های آمریکا و غرب علیه ملت های مسلمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی هر چند پیچیده و پرهزینه اما محکوم به شکست می باشد.


2- پیروزی و غلبه رزمندگان جبهه مقاومت بر شجره خبیثه‌ی داعش نشان داده تنها راه مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب، راهبرد مردمی کردن دفاع و بهره مندی از تفکر و فرهنگ بسیجی در خط مقدم مبارزه است که حضرت امام(ره) 38 سال قبل در چنین ایامی با تاسیس شجره طیبه بسیج بنا نهاد و امروز نقش خود را در قالب «حشدالشعبی»، «قوات الوطنی»، «فاطمیون»، «زینبیون»، «حیدریون» و ... به اثبات رساند.

 

3- فتنه داعش اگر چه در طی شش سال گذشته هزینه های بسیاری را به جهان اسلام و ملت های مسلمان منطقه تحمیل کرد اما عبرت های بزرگی نیز به همراه داشت که یکی از آنها پی بردن به عمق کینه و خباثت سردمداران کاخ سفید، شرکای جهانی و عمال منطقه ای آنها می باشد که منشاء توطئه ها و نقشه های شومی علیه مسلمانان و دولت های مستقل بوده و فتنه داعش قطعا آخرین آنها نخواهد بود. لذا ملت های مسلمان باید نسبت به برنامه های آینده آمریکا در ناامن کردن منطقه بیش از پیش هوشیار و متحد بوده و با حفظ انگیزه و اقدامات فرهنگی بصیرت افزا، اجازه استفاده ابزاری از پسماندهای خطرناک این شجره خبیثه در منطقه را ندهند.

 

 4- پیروزی غرورآفرین رزمندگان جبهه مقاومت در دفع تهدید سخت و قهر آمیز دشمنان اسلام، مرهون علل و عوامل بسیاری از جمله توکل به خدا، توسل به ائمه معصومین(س)، تدابیر حکیمانه و شجاعانه رهبر معظم انقلاب، از جان گذشتگی شهیدان والا مقامی که مدال «مدافع حرم ال الله» را برای همیشه بر گردن آویختند و مجاهدت خالصانه دلاورمردان عرصه پیکار به ویژه سردار سرافراز جهان اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی و توان همگرایی و مدیریت آن در منطقه می باشد که مورد اخیر یعنی قدرت دفاعی و نفوذ بی بدیل منطقه ای جمهوری اسلامی ایران مورد طمع دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفته و قصد دارند آنرا در قالب برجام های دیگری از ملت ایران سلب نمایند.

لذا جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به پشتوانه اعتقاد راسخ وعزم واراده ی کلیه نیروهای انقلابی، هرگونه مجامله و مقدمه چینی برای مذاکره بر سر توان دفاعی و نظامی و قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی را که ظرف روزهای اخیر به بهانه واهی رفع سایه جنگ! و ادعاهای ناپخته دیگر مطرح می شود، به شدت محکوم نموده و متذکر می شود که ملت مسلمان ایران تحت رهبری و زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با حفظ روحیه انقلابی و تفکر و عمل بسیجی، در مقابل تهدیدات دشمنان نظام هوشمندانه و با بصیرت ایستاده است و تنها راه مقابله با تهدیدات و رفع و دفع مشکلاتی که توسط دشمنان ایجاد شده و یا بدان دامن زده می شود، تکیه بر توان داخلی و استفاده موثر و همه جانبه از ظرفیت های درونی کشور و نیروی لایزال مردمی است و امید بستن به خارج و وعده های دروغین بیگانگان، نتیجه ای جز ضایع کردن فرصت ها و از دست دادن دستاوردهای ارزشمند ملت ایران که بمدد ایستادگی و مقاومت بر اصول و ارزش فراهم آمده است، نخواهد داشت.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ن

نظر شما