شناسهٔ خبر: 22644476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

افزایش تولید ملی سبب کوتاه شدن دست بیگانگان از کشور می‌شود

R41371/P1377/S6,73/CT11

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: افزایش تولید ملی در کشور و توجه به صادرات محصولات سبب کوتاه شدن دست بیگانگان از کشور می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ محسن گلشن‌زاده در کارگاه علمی تخصصی بهره‌گیری از ظرفیت کشورهای روسی زبان که به همت بسیج مهندسان صنعت و عمران سپاه روح‌الله در اراک برگزار شداظهار داشت: با توجه به ظرفیت خبی که استان مرکزی  در حوزه صادرات دارد آشنایی به مقصد صادرات می‌تواند به افزایش هدفمند صادرات استان کمک شایانی کند.

وی افزود: بسیج مهندسان سپاه روح‌الله با توجه به ظرفیت‌های استان به دنبال بهره‌گیری لازم از ظرفیت‌های تولیدی آن است تا بتوان باحمایت از تولیدات استان به منظور ارائه مشاوره گامی مهم در توسعه صادرات محصولات بردارد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: هر قدر بتوانیم سبب افزایش تولید ملی در کشور باشیم و به صادرات محصولات توجه بیشتری داشته باشیم توانسته‌ایم دست بیگانگان را از کشور کوتاه کنیم.

گلشن زاده بیان کرد: توجه به این مهم و هر اقدامی که برای افزایش صادرات محصولات تولیدی کشور انجام شودبرای پیشبرد و اعتلای انقلاب اسلامی وکشور ایران است.

وی ادامه داد: به همان میزان هز چقدر که در صادرات محصولات ضعیف عمل کنیم و نتوانیم با کشورهای مختلف دنیا ارتباط برقرار کنیم کشورهای دیگر این فرصت را در بازارهای بین‌المللی از ما می‌گیرند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد:  بازار مصرفی روسیه بازار خوبی برای صادرات بوده و باید با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از مشاوره‌های ارائه شده این بازار را حفظ و آن را از دست ندهیم.

گلشن‌زاده عنوان کرد: اگر در صنف صنعت بخواهیم در مقابل دشمنان همچون داعش و وهابی‌ها بایستیم و انقلاب خود را صادر بکنیم باید محصول جمهوری اسلامی را هم برای تامین نیازمندی‌های مردم کشورمان قرار دهیم و آن را هم صادر کنیم که این امر یعنی صدور انقلاب اسلامی.

وی اضافه کرد: صدور محصول از تولیدی‌های ما یعنی صدور انقلاب اسلامی و قطع وابستگی‌ها که اگر این مهم رخ دهد برای ما بسیار عالی و میمون است در راستای اعطلای انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی گام برداشته‌ایم.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: برخی افراد می‌گویند که ما نمی‌توانیم صادارات انجام دهیم و ضعیف هستیم و شاید قدرت ارتباط برقرار کردن را نمی‌دانیم اما امروز کسانی را همچون مهندس قشلاقی داریم که در این باره به تولیدی کمک می‌کند که تبادل کالا بین ما و روسیه انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما