شناسهٔ خبر: 22644375 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم ملی کبدی زنان ترکمنستان در گفتگو با مهر:

می‌خواهیم روزی به سطح کبدی ایران و هندوستان برسیم

گرگان – سرمربی تیم ملی کبدی زنان ترکمنستان گفت: تمام تلاش تیم ملی کبدی زنان ترکمنستان این است که روزی به سطح ایران و هندوستان برسد.

صاحب‌خبر -

لاتشن کول بایوا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور تیم ترکمنستان در پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا در گرگان، اظهار کرد: برای حضور قدرتمند در پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا، رقابت‌های انتخابی تیم ملی ترکمنستان را از چند ماه قبل برگزار کردیم تا با تیم منسجمی پای به این پیکارها بگذاریم.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که کم کم خودمان را به سطح تیم‌های قدرتمندی مانند ایران و هندوستان نزدیک کنیم.

سرمربی تیم ملی کبدی زنان ترکمنستان در خصوص میزبانی گرگان از پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا در گرگان گفت: ایران کشور دوست و برادر ماست که در بدو ورود استقبال خوبی از ما کردند و تا کنون مشکلی در خصوص میزبانی نداشته‌ایم.

کول بایوا تصریح کرد: کبدی ورزشی نوپا در ترکمنستان است که از چهار سال قبل فعالیت خود را آغاز کرد و حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا کمک زیادی به تیم ما می‌کند.

لازم به ذکر است؛ دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می‌شود.

ایران، هندوستان، پاکستان، کره جنوبی، ژاپن، تایلند، سریلانکا، عراق، ترکمنستان در هر دو بخش مزدان و زنان، افغانستان در بخش مردان و چین تایپه در بخش زنان، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

نظر شما