شناسهٔ خبر: 22643686 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

انتخاب یک تک‌تیرانداز به عنوان دستیار کی‌روش!

انتخاب فردی به‌عنوان دستیار کی‌روش در کادر فنی که سابقه فعالیت در رشته تیراندازی دارد و در عرصه فوتبال ناشناس است و توجه ویژه کی‌روش به این شخص، معمایی جدید و عجیب را در عرصه فوتبال ایران مطرح کرده است.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /   علی کریمی به یکباره از جهانیان مالک نفت طلائیه و درگیری با او دل کند و یقه فدراسیون فوتبال و شخص تاج را گرفته است.

مصاحبه‌های پی در پی و پست‌های کریمی در فضای مجازی هنوز با جوابی از سوی مهدی تاج همراه نشده است، اما کریمی کماکان به این موضوع ادامه می‌دهد.

اینبار علی کریمی، سباستین دستیار کی روش را هدف قرار داده تا شاید تاج وارد بازی شود و برای اینکه آرامش تیم ملی فوتبال بهم نخورد موضوع را جوری فیصله بدهد که در غیر این صورت مرد پرتغالی تیم ملی فوتبال کارلوس کی روش البته سرش برای اینگونه دعوا‌های رسانه‌ای درد می‌کند.

کریمی معتقد است دستیار کی روش که به تازگی به تیم ملی فوتبال ملحق شده است نه تنها فوتبالی نیست بلکه سابقه حضور در فدراسیون تیراندازی را دارد و دلیل اینکه کی روش او را به ایران آورده از عمده خواسته‌های کریمی است.

او از رئیس فدراسیون فوتبال خواسته است این رابطه مرموز و علاقه مندی کی روش به سباستین حتما دلیل خاصی دارد و تاج باید این موضوع را جواب بدهد.

سباستین در تیم ملی نقش‌های زیادی را بر عهده دارد به عنوان مثال ابتدا به عنوان آنالیزور و بعد فیزیو تراپ و پس از آن تمرین دادن مصدومان.

به درستی رابطه کی روش و سباستین جوان چه دلیلی دارد؟

کی روش احتمالا در این باره صحبت‌های جذابی خواهد داشت تا معمای حضور سباستین در تیم ملی هم حل شود و علی کریمی به دنبال سوژه جدید تری باشد./ باشگا ه خبرنگاران 

نظر شما