شناسهٔ خبر: 22643630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قرارداد مدافع برزیلی سپاهان فسخ شد

R41346/P1336/S6,51/CT11

با تصمیم باشگاه سپاهان و با توافق طرفین قرار داد رودریگز مدافع برزیلی سپاهان فسخ شد و این بازیکن به زودی اصفهان را ترک می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، با تصمیم کادر فنی و مدیران باشگاه سپاهان قرارداد ژاویر رودریگز مدافع برزیلی سپاهان به صورت توافقی فسخ شد و این بازیکن روز جمعه اصفهان را ترک می‌کند.

پس از اینکه کولیبالی سپاهان را در فصل جدید با نظر کادر فنی ترک کرد ،به صورت نامشخصی ژاویر رودریگز به سپاهان پیوست، این مدافع برزیلی ظاهرا چندان مورد نظر کادر فنی نبود و آنطور که باید نیز به کمک تیم سپاهان نیامد و در روزهایی که پورقاز پس از بازی با پرسپولیس مصدوم این بازیکن نیز نتوانست به ترکیب سپاهان بیاید.

پس از مصدومیت پورقاز سیاوش یزدانی و عارف غلامی بازیکنانی بودند که در خط دفاعی سپاهان به کار گرفته شدند؛ در حالی که سیاوش یزدانی هافبک و غلامی مدافع راست است، این مسئله نشان از این دارد که رودریگز تحت هیچ شرایطی نتوانسته نظر کادر فنی را به خود جلب کند.

زمانی که رودریگز به سپاهان آمد،انتقادهایی مبنی بر آمادگی بدنی این بازیکن مطرح شد و این بازیکن همچون دروازه بان برزیلی این تیم اضافه وزن داشت اما همچون فصل گذشته با بهانه‌های مختلف حضور این مدافع را توجیه کردند که در نهایت این مدافع امروز به صورت توافقی از سپاهان جدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما