شناسهٔ خبر: 22643235 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نمایشگاه عکس هنرمندان ایرانی و گرجستانی

در این نمایشگاه که در سالن نمایشگاهی کتابخانه ملی گرجستان برگزار شد بیش از 130 اثر از هنرمندان دو کشور به مدت سه روز به نمایش گذاشته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایشگاه عکس هنرمندان ایرانی و گرجستانی با عنوان «آیین ها از دریچه دوربین» در تفلیس پایتخت گرجستان برگزار شد.
رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس اعلام کرد: این عکس ها به صورت رنگی و در اندازه 70 در 50 بوده و موضوع آنها آداب و رسوم و آیین های اقوام مختلف دو کشور است. عکس های مربوط به عزاداری مردم کشورمان در ماه محرم جلوه زیبایی به این نمایشگاه بخشیده است.
«مجتبی کامران فرد» رایزن فرهنگی کشورمان در گرجستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه هدف از برگزاری آن را ، آشنایی هنرمندان و فرهیختگان و استفاده متقابل از ظرفیت های هنری دو کشور عنوان کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه مشترک هنرمندان ایران و گرجستان می تواند سبب هم افزایی در این عرصه و افزایش ظرفیت های همکاری در دیگر زمینه ها اقتصادی ، سیاسی شود.

نمایشگاه عکس هنرمندان ایرانی و گرجستانی نمایشگاه عکس هنرمندان ایرانی و گرجستانی نمایشگاه عکس هنرمندان ایرانی و گرجستانی نمایشگاه عکس هنرمندان ایرانی و گرجستانی

نظر شما