شناسهٔ خبر: 22642996 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

نشست "تبیین گفتمان مقاومت و استکبارستیزی" برگزار می‌شود

ابنا / ابنا

به مناسبت هفته بسیج، نشست علمی و تخصصی "تبیین گفتمان مقاومت و استکبارستیزی"، باهمکاری مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ به مناسبت هفته بسیج، نشست علمی و تخصصی "تبیین گفتمان مقاومت و استکبارستیزی"، باهمکاری مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

نشست علمی و تخصصی "تبیین گفتمان مقاومت و استکبار ستیزی" به همت مرکز مقاومت بسیج و امور ایثارگران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، چهارم آذرماه ساعت 9:30 با حضور و سخنرانی «عباس خامه‌یار» معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و «سردار حاج علی فضلی» از فرماندهان دفاع مقدس و جانشین سازمان بسیج مستضعفین در محل حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ برگزار خواهد شد.

در این نشست که گروه‌ها و نمایندگان کشورهای حوزه مقاومت نیز حضور دارند به اهمیت شکست داعش فرزند نامشروع استکبار جهانی از ابعاد مختلف نیز، پرداخته می‌شود.

در ادامه، به همت مرکز مقاومت بسیج و امور ایثارگران این سازمان از خانواده شهدای عالیقدر مدافع حرم و مقاومت تجلیل به عمل می‌آید.

همچنین، نمایشگاه عکس با موضوع "مقاومت و استکبار ستیزی" در حاشیه برگزاری این نشست برپا می‌شود.

لازم به ذکر است؛ نشست "تبیین گفتمان مقاومت و استکبار ستیزی" با همکاری مرکز مطالعات فرهنگی و بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، پژوهشگاه مطالعات جهان، مراکز مقاومت بسیج در وزارت امورخارجه، مجمع جهانی تقریب بین مذاهب اسلامی، وزارت نفت و سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود.

..............
پایان پیام/313

نظر شما