شناسهٔ خبر: 22642961 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امیر اسماعیلی:

در صف کربلا ماندن مختص به زمان و مکان خاصی نیست/تمام شدن دوران بزن دررویی را در عمل ثابت می‌کنیم

خبرگزاری شبستان: فرمانده قرارگاه پدافند هوايي خاتم الانبياء با اشاره به اینکه شهدای ترور، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، هسته ای و مدافعان حرم همه اینها حریم امامت و ولایت هستند، گفت: شهدا ثابت کردند در صف کربلا ماندن مختص به زمان و مکان خاصی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سياسي دفاعی خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیاء در مراسم یادواره شهدای جبهه مقاومت در مصلی امام خمینی گفت: شهدای ترور، شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته ای و شهدای مدافعان حرم همه اینها حریم امامت و ولایت هستند و همه اینها حرم اعتقادات جوانانی است که حتی بعضا دوران انقلاب را نیز درک نکرده اند اما ثابت کرده اند هرگاه و هر لحظه نوای هیهات منه الذله در کشور وجود دارد در میدان حضور می یابند.

 

وی تصریح کرد: ریشه ما خون شهدای ماست چرا که شهدا ثابت کردند عاشورایی هستند و در صف کربلا ماندن مختص به زمان و مکان خاصی نیست.

 

اسماعیلی با اشاره به زلزله کرمانشاه گفت: این غم و ماتم از دست دادن هموطنمان با شهد گوارا و شیرین حضور رهبر معظم انقلاب در آن عرصه بر همه آسان تر شد.

 

وی تصریح کرد: قاسم سلیمانی ها ثابت کردند دوران بزن و درروها تمام شده است و موضوع بزن و دررو برای خود دشمنان خواهد بود.

 

امیر سرتیپ اسماعیلی گفت: امروز این پیروزی از شهد شهدای ما است و در عرصه هوا و فضا به شما قول می دهم چرا که در عمل نیز ثابت شده و پدافند هوایی خاتم الانبیا ثابت می شود که این کشور صاحب دارد و صاحب آن شهدا و امام زمان است.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا تاکید کرد: آنها که فکر می کنند می توانند چشمداشتی به کشور داشته باشند و با پا گذاشتن در کشور از هر مسیری هوایی، زمینی یا دریایی مصادف با مرگ آنها خواهد بود چرا که ایران کشور شهدا است.

 

امیر سرتیپ اسماعیلی با بیان اینکه پدافند هوایی اولویت اصلی ما است، افزود: پدافند هوایی خط مقدم حفاظت از موجودیت کشور است و ما سربازان در کنار ارتش، سپاه، ناجا و بسیج به ملت شهیدپرور اعلام می کنیم آنچه که زیرساخت های علمی بر پایه آن ایجاد شده است، اعتقادات ما است چرا که با دستان خالی ایجاد کرده ایم و پدافند هوایی وظیفه حراست از این دستاوردها و نیروهای مسلح را خواهد داشت.

 

امیر سرتیپ اسماعیلی تصریح کرد: با 3700 پدافند هوایی، ایران قتلگاه دشمنان خواهد شد.

 

نظر شما