شناسهٔ خبر: 22642900 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یادواره شهدای روحانی استان فارس برگزار می‌شود

نمایندگی فارس

مسئول سازمان بسیج طلاب استان فارس از پیش‌بینی برگزاری یادواره شهدای روحانی در گرامی‌داشت هفته‌ بسیج خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام سیدقاسم کاظمی‌نسب چهارشنبه اول آذر در نشست خبری ویژه‌ی هفته‌ بسیج، گفت: یادواره 341 شهید روحانی استان فارس به همراه تجلیل از شهدای مدافع حرم، آزادگان و ایثارگران، 13 آذرماه در شیراز برگزار می‌شود.

او گفت: با توجه به اینکه یادواره شهدای روحانی در آستانه سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب (20 آذر) برگزار می‌شود، برنامه‌ای با عنوان تجلیل از فقه و فقاهت و علمای بزرگ استان فارس نیز در یادواره شهدای روحانی پیش‌بینی شده است.

به گفته‌ی مسئول بسیج طلاب فارس، کارگاه تخصصی مشترک بین مدیران حوزه‌های علمیه و فرماندهان پایگاه مقاومت و دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان فارس با حضور حدود 220 شرکت کننده، از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته بسیج است که از سوی بسیج طلاب برگزار خواهد شد.

کاظمی‌نسب همچنین گفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثار گران و جانبازان و آزادگان روحانی، از برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته‌ی بسیج اجرایی خواهد شد.

مسئول بسیج طلاب به برگزاری نشست سیاسی در حوزه‌های علمیه‌ی سراسر استان به‌عنوان یکی از برنامه‌های شاخص بزرگداشت هفته‌ی بسیج اشاره و اضافه کرد: این نشست‌ها با حضور سخنرانان مطرح کشوری و استانی برنامه‌ریزی شده بود که از 29 آبان و آغاز هفته بسیج شروع شده است.

کاظمی‌نسب گفت: اعزام روحانیون برادر و خواهر به نقاط مختلف استان فارس خصوصا روستاها و مناطق محروم، از برنامه‌هایی است که در طول سال اجرایی می‌شود و در ایام هفته‌ی بسیج نیز با نگاهی ویژه دنبال خواهد شد.

مسئول بسیج طلاب استان فارس همچنین به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه سراسر استان همزمان با اجرای آن در دانشگاه‌ها، به‌عنوان برنامه‌ای مشترک با بسیج دانشجویی اشاره کرد.

انتهای پیام

نظر شما