شناسهٔ خبر: 22642811 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شوک به هواداران بارسلونا

راکیتیچ: نمی‏‎دانم مسی می‎ماند یا نه

بازیکن بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با یوونتوس درباره لیونل مسی و تمدید قراردادش با بارسا توضیحاتی داد که باعث نگرانی هواداران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، اخیرا بزرگ‏ترین دغدغه هواداران تیم فوتبال بارسلونا قرارداد لیونل مسی است که هنوز تمدید نشده است. اما صحبت‎های ایوان راکیتیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی این تیم مقابل یوونتوس در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، دوباره باعث نگرانی شد.

راکیتیچ گفت: من نمی‏توانم به صورت قطعی و ۱۰۰ درصد اعلام کنم که او می‎ماند یا نه. این تصمیمی است که با خود او است و ما باید به تصمیمی که هرکس می‎گیرد احترام بگذاریم. تنها چیزی که می‎توانم بگویم این است که به نظر من او مثل همیشه است. در این باره با مسی صحبتی نداشتم، اما امیدواریم که او بماند و معتقدیم که این اتفاق می‌افتد.

راکیتیچ در ادامه گفت: لئو بخشی از تاریخ این باشگاه است. او فقط یک بازیکن مهم نیست و بیشتر از این است. به کارنامه‏ مسی نگاه کنید، ببینید که چقدر برای بارسا ارزش دارد. می ‏دانیم که هواداران منتظر عکس او در حال امضای قرارداد هستند، ما هم همین‎طوریم. می‎خواهم کنار مسی بازی کنم،  برای ۳ سال، شاید ۵ سال. تنها چیزی که ما و هم‎تیمی‎های او می‏توانیم بگوییم این است که دوست داریم بماند. تا جایی که شنیده‎ام همه چیز خوب پیش رفته است. به مدیر تیم و لئو ایمان دارم و می‎دانم او هم می‎خواهد با ما باشد.

نظر شما