شناسهٔ خبر: 22642765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیر مؤسسه تبلیغی جهادی میقات خبر داد؛

اعزام ۱۴ طلبه و روحانی برای امدادرسانی به زلزله زدگان

مدیر مؤسسه تبلیغی جهادی میقات با اشاره به اعلام نیاز به نیرو برای توزیع اقلام در میان زلزله زدگان گفت: ۱۴ طلبه ملبس و غیرملبس از سوی این مؤسسه به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محسن ریسمان سنج، مدیر مؤسسه تبلیغی جهادی میقات، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مؤسسه مذکور با توجه به جمع آوری کمک های مردمی از سوی نهادها و ارگان های مختلف اقدامی در جمع آوری انجام نداد، متذکر شد: با توجه به اعلام نیاز از سوی دفتر آیت الله اراکی و قرارگاه امام رضا(ع) آستان قدس رضوی برای توزیع کالاهای ارسالی هموطنان به زلزله زدگان؛ این مؤسسه طلاب و روحانیانی را به مناطق زلزله زده اعزام کرد.

مدیر مؤسسه تبلیغی جهادی میقات با بیان اینکه تخلیه کالاهای ارسالی مردم نیازمند نیروهای بسیار است، ابراز داشت: زمین های ورزشی و انبارها برای تخلیه اولیه کالاهای ارسالی و سپس پخش در میان روستاها در نظر گرفته شده است که طبعا تخلیه و باربری دوباره نیازمند نیروی اجرایی است؛ از این رو برخی طلبه ها و روحانیان در کنار توزیع کالاها با حضور در میان مردم مباحث مشاوره ای را انجام می دهند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه طلاب غیرملبس برای توزیع اقلام و طلبه های ملبس برای ارتباط با مردم اعزام شده اند، افزود: 14 طلبه ملبس و غیرملبس اعزام و پس از 5 روز حضور باز می گردند ضمن اینکه با همکاری مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی اقلام مورد نیاز زلزله زده ها را با برپایی ایستگاه جمع آوری کردیم.

حجت الاسلام ریسمان سنج با اشاره به اطلاع رسانی و همکاری در جمع آوری کالاهای اساسی برای زلزله زدگان و اعزام نیرو به مناطق زلزله زده گفت: اعزام نیرو به مناطق زلزله ادامه دارد در عین حال ارسال کمک های مردمی با توجه به در پیش بودن سرما و مشکلات فرارو نباید محدود به روزهای نخست باشد.

وی با بیان اینکه دردها و رنج های مردم کرمانشاه در فقدان عزیزان به زودی آرام نخواهد یافت، خاطرنشان شد: خانه سازی و اسکان موقت و دائم مورد توجه قرار گیرد تا ان شاء الله این عزیزان زمستان را در چادرها نگذرانند./9456/ت۳۰۲/ب۲

نظر شما