شناسهٔ خبر: 22642732 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

برای حضور در مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم؛

تمرين تيم‌هاي ملي تكواندو در چین برگزار شد

صاحب‌خبر -

برای حضور در مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم؛
تمرين تيم‌هاي ملي تكواندو در چین برگزار شد



شناسه خبر: 65552   چهارشنبه 1 آذر 1396 - 08:23

تيم‌هاي ملي تكواندوي كشورمان صبح امروز (چهارشنبه) به وقت محلی تمرینات آماده سازی خود را به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم در سالن تمرين «تای هو» ووشی برگزار کردند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم‌های ملی تکواندو کشورمان که برای حضور در مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم راهی "ووشی" چین شده بودند، تمرینات خود را صبح امروز (چهارشنبه) و به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای شرکت در این رویداد در سالن تمرين «تای هو» ووشی برپا کردند.

در این تمرینات نمایندگان کشورمان ابتدا به گرم گردن بدن‌ها پرداخته و سپس زیر نظر کادرفنی تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را انجام دادند. این دومین تمرین تکواندوکاران کشورمان در چین بود و ملی‌پوشان یک نوبت دیگر تمرین را در دستور کار خود دارند.

هوگوپوشان در بخش مردان با ترکیب حمیدرضا هادیان، هادی تیران ولی پور و ابراهیم صفری در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم، مهدی خدابخشی، عرفان ناظمی بهزاد ایلخانی در وزن 80- کیلوگرم و احمد محمدی در وزن 80+ کیلوگرم و با هدایت مهدی بی باک به عنوان سرمربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

همچنين پس از برپايي تمرينات پسران، تيم‌ملي دختران كشورمان با ترکیب ناهید کیانی و سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم، پریسا جوادی و مهسا پورمیرزا در وزن 57- کیلوگرم، مبینا بابالو و زهرا شیدایی در وزن 67- کیلوگرم، فاطمه مصطفایی، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در وزن 67+ کیلوگرم تمرينات خود را طبق برنامه و زير نظر مهرو کمرانی (سرمربی) و ریحانه فولادی (مربی) پیگیری کردند.

این رقابت‌ها از ساعت 4:30 بامداد روز پنجشنبه (2 آذرماه) به وقت تهران آغاز و به مدت دو روز در سالن «تای هو» شهر "ووشی" چین ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ این مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 10، 6 و 3.6 امتياز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.



نظر شما