شناسهٔ خبر: 22642661 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در اردبیل ارائه می‌شود

R41374/P1336/S6,49/CT11

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از ارائه ۵۶۴ میلیارد تومانی تسهیلات اشتغالزایی در استان اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هوشنگ دشتی صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال در اردبیل اظهار داشت: در قالب طرح اشتغالزایی در سطح کشور 200 میلیارد تومان سقف تسهیلات برای اشتغالز‌ایی می‌باشد که در همین راستا سهم استان اردبیل از کل این اعتبارات 564 میلیارد تومان  است.

وی با بیان اینکه با بکارگیری ظرفیتهای موجود انتظار می‌رود تا در راستای ایجاد فرصتهای شغلی فراگیر در سطح استان اردبیل اقدام شود، افزود: زمینه‌سازی برای اشتغال 18 هزار و 384 نفری در راستای تکمیل برنامه ایجاد فرصتهای شغلی در دستور کار بوده که این اقدام در قالب طرح اشتغال فراگیر که تفاهم‌نامه سه وزارت خانه در کشور است  در دستور برنامه اشتغال استان اردبیل قرار گرفته است.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: تسهیلات اشتغالزایی ارائه شده در سطح کشور و به تبع در استان اردبیل با نرخ پایین بهره بانکی ارائه خواهد شد که این امر در راستای تسهیل و تسریع روند اجرای طرحهای اشتغالزا نیز بسیار مثمر به ثمر خواهد بود.

دشتی با بیان اینکه سهم شهر اردبیل از کل تسهیلات ارائه شده در راستای اشتغالزایی و از سهم برش استانی 33 درصد است، گفت: این میزان شامل 186 میلیارد و 100 میلیون تومان است که انتظار می‌رود بعد از تخصیص صد درصدی این تسهیلات بتوانیم در راستای ایجاد اشتغال فراگیر و راه‌اندازی واحدهای جدید برای اشتغال افراد بیکار در منطقه اقدام کنیم.

وی اظهار کرد: تعامل و همکاری بانکهای عامل در سطح استان اردبیل از جمله ارکان مهم در راستای تحقق تمامی اهداف تعیین شده در حوزه اشتغال و رفع بیکاری در منطقه است که نیاز است تا بانکها با تسهیل شرایط ارائه تسهیلات نیز در رابطه با ایجاد اشتغال و راه‌اندازی فرصتهای شغلی جدید یاری‌گر باشند.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان اردبیل خواست تا در راستای تسهیل شرایط اشتغالزایی در سطح استان و نیز رفع بیکاری تعامل و همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما