شناسهٔ خبر: 22642127 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دعوت اصحاب رسانه و جامعه پرورش اندام کشور/ آوار این همه رنج را با هم به دوش می کشیم

تهران - ایرنا - اصحاب رسانه های ورزشی و جامعه پرورش اندام کشور فردا - پنجشنبه - در یک اقدام نمادین، کمک های غیرنقدی خود را تقدیم بازماندگان زلزله هفته گذشته کرمانشاه می کنند. اصحاب رسانه کشور در اطلاعیه ای با دعوت از عموم مردم ایران شعار خود را «آوار این همه رنج را با هم به دوش می کشیم» برگزید.

صاحب‌خبر -

بر اساس این اطلاعیه، تیم فوتبال خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران فردا - پنچشنبه در یک دیدار خیرخواهانه به مصاف تیم فوتبال پرورش اندام ایران می رود و عواید حاصل از این دیدار به زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص می یابد.
این دیدار در زمین چمن باشگاه پیام واقع در خیابان شریعتی تهران برگزار می شود.
خبرنگاران ورزشی کشور و جامعه پرورش اندام در یک پیام کوتاه با متن مشترک نوشتند: من هم می آیم.
در این پیام آمادگی عکاسان و خبرنگاران ورزشی و جامعه پرورش اندام کشور برای حضور در این حرکت نمادین اعلام شده است و از عموم مردم تهران دعوت شد تا با حضور در باشگاه پیام در این حرکت خیرخواهانه سهیم شوند.
زلزله ای به بزرگی 7.3 دهم ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب غرب کرمانشاه را لرزاند که براساس آخرین آمار تاکنون 444 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و حدود 31 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.
ورزشی**9250**1545

انتهای پیام /*

نظر شما