شناسهٔ خبر: 22641770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ممنوعیت بازگشت به کار بازنشستگان + فیلم

خبرگزاری صداوسیما

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ممنوعیت بازگشت به کار بازنشستگان خبر داد

صاحب‌خبر -

ممنوعیت بازگشت به کار بازنشستگان + فیلمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری؛ ناصر سراج که برای گشایش ساختمان جدید اداره کل بازرسی چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده بود، گفت: بازگشت به کار تمام بازنشستگان غیر از مشمولان ماده 71 قانون خدمات مدیریت کشور ممنوع است و با مدیران متخلف برخورد می شود.
وی افزود: بر اساس ماده 71 قانون خدمات مدیریت کشور فقط بازنشستگان مشاغل وزیر، معاون وزیر، استاندار و شهرداران کلانشهرها می توانند دوباره بازگشت به کار شوند و برای بقیه بازنشستگان ممنوع است.

سراج گفت: مدیران متخلف از این قانون از خدمات انفصال می شوند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به عزم جدی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در کشور، گفت: پرونده نجومی بگیران روی میز قضات باز است و به زودی رسیدگی می شود.

با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ساختمان جدید اداره کل بازرسی چهارمحال و بختیاری با چهار هزار مترمربع زمین، سه هزار و 750 متر مربع زیربنا شامل چهار طبقه و یک طبقه زیرزمین با بودجه نزدیک به شش میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری رسید.

این ساختمان به آخرین سامانه های هوشمند مصرف کم انرژی و مقاوم به زلزله با بزرگی هشت ریشتر مجهز شده است.

ممنوعیت بازگشت به کار بازنشستگان + فیلم ممنوعیت بازگشت به کار بازنشستگان + فیلم ممنوعیت بازگشت به کار بازنشستگان + فیلم ممنوعیت بازگشت به کار بازنشستگان + فیلم ممنوعیت بازگشت به کار بازنشستگان + فیلم ممنوعیت بازگشت به کار بازنشستگان + فیلم ممنوعیت بازگشت به کار بازنشستگان + فیلم

 

نظر شما