شناسهٔ خبر: 22641642 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تکواندوکاران ایران از بامداد فردا در چین مبارزه می کنند

تهران- ایرنا- اعضای تیم های زنان و مردان تکواندوی ایران از بامداد فردا (پنجشنبه) مبارزات خود در مسابقات کسب سهمیه گرنداسلم چین را آغاز می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌های ملی تکواندو ایران که برای حضور در مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم راهی شهر «ووشی» چین شده اند، تمرینات خود را امروز (چهارشنبه) و به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای شرکت در این رویداد در سالن «تای هو» برپا کردند.
هوگوپوشان ایران در بخش مردان با ترکیب «حمیدرضا هادیان»، «هادی تیران» و «ابراهیم صفری» در وزن منهای 58 کیلوگرم، «ابوالفضل یعقوبی»، «میرهاشم حسینی» و «سروش احمدی» در منهای 68، «مهدی خدابخشی»، «عرفان ناظمی» و «بهزاد ایلخانی» در منهای 80 و «احمد محمدی» در به اضافه 80 کیلوگرم و با هدایت «مهدی بی باک» در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.
«ناهید کیانی» و «سودابه پورصادقی» در منهای 49 کیلوگرم، «پریسا جوادی» و «مهسا پورمیرزا» در منهای 57، «مبینا بابالو» و «زهرا شیدایی» در منهای 67، «فاطمه مصطفایی»، «ملیکا میرحسینی» و «زهرا پوراسماعیل» در به اضافه 67 کیلوگرم اعضای تیم زنان ایران در مسابقات چین هستند که با سرمربیگری «مهرو کمرانی» روی شیاپچانگ می روند.
این رقابت‌ها از ساعت 4:30 بامداد پنجشنبه به وقت تهران آغاز می شود و به مدت دو روز در سالن «تای هو» شهر «ووشی» چین ادامه خواهد داشت.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
خبرنگار: امیر میرزاییان** انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما