شناسهٔ خبر: 22641324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده سپاه ملکان :

ارسال ۶ تریلی از کمک های مردم ملکان به زلزله زدگان کرمانشاه

فرمانده سپاه ملکان گفت: تاکنون ۶ تریلی از کمک های مردم ملکان جهت کمک به زلزله زدگان در کرمانشاه فرستاده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ پاسدار صالح رحمتی در گفتگو با دیار ملکان،  اظهار داشت : مردم شریف و نوع دوست شهرستان ملکان دوشادوش مردم ایران نشان دادند که در تمامی مشکلات در کنار یکدیگر هستند و در حادثه زلزله کرمانشاه نیز یک بار دیگر این همدلی را به اثبات رسانده اند.

وی افزود : طبق هماهنگی های انجام شده با رده‌های مختلف بسیج و سپاه از جمله بسیج سازندگی و حوزه های مقاومت بسیج ملکان براساس اعلام سپاه همیشه پیروز عاشورای استان، نسبت به جمع آوری کمک برای زلزله زدگان کرمانشاه اقدام شد.

فرمانده سپاه ملکان گفت : براساس این اعلام ، جمع آوری کمک‌های داوطلبانه مردم  شهرستان ملکان از قبیل آب معدنی، پتوی نو، وسایل گرمایشی، چادر، انواع کنسرو، خشکبار و لوازم بهداشتی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان با هماهنگی قرارگاه بسیج سازندگی انجام شد که از ساعات اولیه تاکنون محموله ای به اندازه ۶ تریلی از کمک‌های داوطلبانه مردم نوعدوست شهرستان ملکان جمع آوری و اهداء گردید.

وی همچنین یادآور شد:  از هفته آینده بسیجیان سپاه ملکان جهت کمک به بازسازی مناطق زلزله زده عازم استان کرمانشاه می شوند و سپاه عاشورای استان هم در منطقه شیخ صالح و ۷ روستای دیگر روزانه ۳ هزار پرس غذای گرم آماده و توزیع می کند.

رحمتی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم و مسئولان ملکان گفت: مردم نجیب شهرستان ملکان می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی ضروری از قبیل نایلون جهت پوشش چادرها ، سیستم گرمایشی برای استفاده در چادرها، اقلام موردنیاز پخت(برنج، گوشت، حبوبات، سیب زمینی، پیاز و غیره) و کانکس را برای استفاده جهت حمام و سرویس بهداشتی را به پایگاه ها و حوزه های مقاومت و همچنین قرارگاه بسیج سازندگی شهرستان ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما