شناسهٔ خبر: 22641209 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کی روش گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال استرالیا

تهران- ایرنا- روزنامه استرالیایی سیدنی مورنینگ هرالد از کارلوس کی روش به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی استرالیا بعد از استعفای آنگه پوستکوگلو نام برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه سیدنی مورنینگ هرالد، تیم ملی ایران تحت سرمربیگری کی روش تحول سریعی را تجربه کرد و در رده بندی فیفا صدرنشین آسیا شد. تیم ایران بدون هیچ شکستی و با ارائه فوتبال هوشمندانه به جام جهانی روسیه صعود کرد. دستیار سابق تیم منچستریونایتد رابطه خوبی با فدراسیون فوتبال ایران ندارد و مشتاق سرمربیگری تیم استرالیا است. با این حال بعید است این اتفاق قبل از جام جهانی رخ دهد. فلسفه مربیگری عملگرای کی روش با برنامه فدراسیون استرالیا همگام نیست.
تیم ملی استرالیا در رقابت های مقدماتی جام جهانی از آسیا، از کسب سهمیه صعود مستقیم به جام جهانی بازماند و به پلی آف بین قاره ای راه یافت. ناکامی استرالیا انتقادهای بسیاری را از پوستکوگلو بدنبال داشت. سرانجام استرالیا در پلی آف بین قاره ای با شکست هندوراس بلیت جام جهانی را دریافت کرد.
با این حال تنها یک هفته پس از صعود استرالیا، سرمربی تیم امروز استعفای خود را اعلام کرد تا کانگوروها در فاصله هفت ماه تا جام جهانی بدون سرمربی بمانند.
پوستکوگلو 52 ساله که با تیم استرالیا فاتح جام ملت های آسیا 2015 شد، دلایل استعفای خود را اعلام نکرد
گراهام آرنولد سرمربی سیدنی اف سی، آنته میلیچیچ دستیار و نفر نزدیک به پوستکوگلو، کوین موسکات سرمربی ملبورن ویکتوری، جان الویسی سرمربی بریزبن رور دیگر گزینه های مطرح شده برای این مسئولیت هستند.
ورزشی**1584
مترجم:مولوی انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما