شناسهٔ خبر: 22640846 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

علی دشتی: برگ برنده ما مهدی تارتار است

پارس مدعی قهرمانی نیست اما پرسپولیس هست

وینگر تکنیکی پارس جنوبی بعد از گذراندن دوران مصدومیتش برای بازی شش امتیازی با پرسپولیس به آمادگی کامل خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" روز شنبه حساس ترین دیدار نیم فصل اول با بازی پارس جنوبی و پرسپولیس برگزار خواهد شد. علی دشتی وینگر تکنیکی پارس جنوبی که مدتی به دلیل مصدومیت دور از میادین بود در روزهای اخیر در تمرینات تیمش حضور دارد و می تواند یکی از نیروهای تاثیرگذار تیمش در بازی حساس و شش امتیازی روز شنبه باشد.


علی دشتی در رابطه با بازی روز شنبه برابر پرسپولیس گفت:« همانطور که در بازی با استقلال همه دیدند ما شخصیت واقعی مان را نشان دادیم. در بازی با پرسپولیس هم هرچند تیم بزرگ و ریشه دار و مدعی قهرمان است؛ اما بدون ترس و استرس بازی می کنیم.»


او ادامه داد:« تنها چیزی که می دانم این است که پرسپولیس مقابل ما کار راحتی پیش رو نخواهد داشت، چرا که ما مربی داریم که خودش پرسپولیسی بوده و به خوبی شخصیت این باشگاه را می شناسد.» مهاجم پارس جنوبی درباره بازی با فولاد خوزستان هم گفت:« باخت مقابل فولاد حق ما نبود؛ اما یک شوک و تجربه مناسب برای ما بود. تا قبل از آن فشار زیادی روی تیم ما بود، چرا که خیلی ها آرزوی باخت ما را داشتند و دلشان می خواست باخت ما را ببینند. اما معتقدم کمترین حق ما در این بازی مساوی بود.»  


او همچنین درمورد مصدومیتش گفت:« چند هفته ای به دلیل مصدومیت بازی نکردم؛ اما در این مدت تمرینات خوبی داشتم و فکر می کنم برای بازی با پرسپولیس آماده باشم.» دشتی با اشاره به بازی روز شنبه گفت:« مطمئنم جو ورزشگاه جم برای پرسپولیسی ها متفاوت خواهد بود و فکر نکنم تا به حال چنین جوی را تجربه کرده باشند. هواداران ما با هواداران سپاهان، تراکتور و صنعت نفت تفاوت دارند.»
او اضافه کرد:« قطعا برگ برنده ما در این بازی مهدی تارتار است که من فوتبالم را مدیونش هستم. او بود که از سال گذشته به من بها داد و حالا هم مطمئن هستم با حضور تارتار می توانیم نتایج خوبمان را ادامه بدهیم. ما مدعی قهرمانی نیستیم؛ ولی پرسپولیس مدعی قهرمانی است و به همین خاطر آنها باید بیشتر از ما استرس داشته باشند.»

برچسب‌ها:

نظر شما