شناسهٔ خبر: 22640323 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون مرزبانی:

مرزهای کشور در امنیت کامل هستند/ افزایش ۲۵ درصدی کشفیات

بوشهر - معاون هماهنگ کننده مرزبانی از افزایش ۲۵ درصدی کشفیات در مرزهای کشور خبر داد و گفت: مرزهای کشور در امنیت کامل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رهام بخش حبیبی ظهر چهارشنبه در حاشیه اختتامیه هشتمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان مرزبانی کشور در بوشهر اظهار داشت: برگزاری این المپیادها نقش بسیار مهمی در افزایش آمادگی نیروها دارد.

وی از تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین نیروهای مرزبانی به عنوان هدف برگزاری این المپیاد اشاره کرد و افزود: تلاش می‌شود تا زمینه توسعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در بین نیروها افزایش یابد.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با تخلفات در مرزهای کشور اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد افزایش ۲۵ درصدی کشفیات مواد مخدر، کنترل‌ها، پایش و انسدادهای مرزی هستیم.

وی ادامه داد: نیروهای مرزبانی در نقاط مختلف کشور از تمام توان خود و تا آخرین قطره خون برای حفاظت و حراست از مرزها استفاده می‌کنند و اجازه تعرض به مرزهای کشور ار نمی‌دهند.

حبیبی  با تاکید بر اینکه همه نیروها برای حفاظت و حراست از مرزها آماده جانفشانی هستند، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مرزهای کشور در امنیت کامل است.

وی به نابودی داعش و شکست این شجره خبیثه اشاره کرد و افزود: نابودی داعش با اتحاد و یکپارچگی مسلمانان جهان محقق شده است.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی تصریح کرد: کسانی که به فکر اختلاف میان مسلمانان بودند، نتوانستند با ثروت، قدرت، پول و زور به اهداف خود دست یابند.

وی افزود: سردار سلیمانی با پیروی از فرمان خداوند متعال و اطاعت از ولایت امر مسلمانان حضرت امام خامنه‌ای توانست چنین نصرتی را برای مسلمانان با همکاری همه جانبه رزمندگان اسلام رقم زد.

هشتمین المپیاد فرهنگی و ورزشی کارکنان و فرماندهی مرزبانی ناجا با شرکت ۱۶ استان کشور در بوشهر برگزار شد.

نظر شما