شناسهٔ خبر: 22640229 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پدر «شهید وحید فرهنگی»؛

دشمنان در برابر اسلامی که با خون شهدا سیراب شده است نمی‌‌توانند کاری کنند/ حاج قاسم سلیمانی دلمان را شاد کرد

اکبر فرهنگی گفت: دشمنان مدام در حال تغییر هستند و جنگ ادامه دارد اما خطری متوجه اسلام نمی‌‌شود چراکه در این راه خون‌‌های زیادی داده‌‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر فرهنگی در گفت‌‌وگو با آناج نابودی داعش را اولین پیام به ابرقدرت‌‌ها دانست و ابراز داشت: برچیده شدن بساط داعش این پیام را به کشورهای حامی تروریسم داد که  شما هرچقدر ثروت و قدرت و افراد جمع آوری کنید، بازهم در مقابل اسلام هیچ کاری نمی‌‌توانید انجام دهید. 

وی تاکید کرد: حتی اگر تمام قدرت و ثروت دنیا هم در دستان دشمنان ایران باشد، در مقابل اسلام و یک عرق رهبری صفر است.

پدر شهید مدافع حریم‌‌ آل‌‌الله وحید فرهنگی با بیان اینکه با یک اشاره رهبر معظم انقلاب دشمنان اسلام نابود و منهدم شدند، خاطرنشان ساخت: دشمن نمی‌‌تواند در مقابل اسلام قد علم بکند، شاید این دشمن بتواند 5 روز راه اسلام و مسلمین را سد نماید ولی بالقطع و یقین نمی‌‌تواند کاری کند چون اسلام توسط خون‌‌های شهدا از صدر اسلام تاکنون سیراب شده است.

وی با تاکید بر اینکه جنگ ما هنوز تمام نشده است و جنگ بزرگ در پیش روست و آن هم جنگ اکبر می‌‌باشد، ضمن قدردانی از سردار قاسم سلیمانی، توضیح داد: حقیر خودم را در حدی نمی‌بینم که به حاج قاسم عزیز پیام بدهم فقط می‌‌توانم تشکر کنم، ایشان واقعا روی‌‌مان را سفید کرد.

اکبر فرهنگی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی به قولشان عمل کردند و داعش در کمتر از 3 ماه نابود شد، تصریح کرد: ایشان دل رهبری را شاد کردند، جز تشکر و قدردانی چیز دیگری نمی‌‌توانم بگویم.

انتهای پیام/

نظر شما