شناسهٔ خبر: 22640190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان:

وضعیت بیکاری در استان لرستان مطلوب نیست

R41450/P1486/S6,72/CT11

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: وضعیت بیکاری در استان لرستان خوب نیست و این بیکاری در فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان چند برابر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی یاور عزیز پور ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان لرستان که با حضور تندگویان معاون وزیر ورزش و جوانان در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: جامعه جوان لرستان کثیر است به‌طوری‌که لرستان جز پنج استان جوان کشور است.

وی افزود: وضعیت بیکاری در استان لرستان خوب نیست و این بیکاری در فارغ‌التحصیلان دانشگاهی استان چند برابر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان عنوان کرد: به توجه به حجم بیکاری دربرش سنی جوان دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل شد و انتظار داریم این ستاد ساماندهی دربرش ملی و شهرستانی تشکیل و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات انجام شود.

وی جوانان را نیروی محرکه جامعه دانست و بیان کرد: رویکرد دولت یازدهم و دوازدهم در استان مبتنی بر جوان باوری بوده به‌طوری‌که نیروی جوان را محور کارها قرار داده است و امیدواریم با تلاش مسئولان ارشد استان از ظرفیت جوانان بیشتر استفاده شود.

عزیزپور به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای پرداخت تسهیلات ازدواج در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون با حضور رئیس سازمان برنامه‌ریزی استان و رئیس بانک ملی 15 جلسه برای تسریع روند پرداخت وام ازدواج تشکیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما