شناسهٔ خبر: 22640082 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شکست داعش از مدیریت انقلابی سردار سلیمانی سخن می‌گوید

طرفی گفت: شکست داعش از مدیریت انقلابی و کارآمدی بالای سردار سلیمانی سخن می‌گوید.

صاحب‌خبر -

شکست داعش از مدیریت انقلابی سردار سلیمانی سخن می‌گوید

مهدی طرفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: پروژه داعش هم مانند بسیاری از نقشه‌های شوم آمریکا همچون یازده سپتامبر که آمریکا قصد داشت از آن برای رسیدن به اهداف خود در منطقه سواستفاده کند با شکست مواجه شد.

با اقدام موثر سپاه شاهد فروپاشی داعش هستیم

وی ادامه داد: نکته‌ای که نباید فراموش شود این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرماندهی مقتدر سردار سلیمانی یک اقدام انقلابی و موثر جهت مقابله با گروه‌های تروریستی در منطقه انجام داد و همان طور که 2 ماه پیش وعده نابودی داعش داده شده بود امروز شاهد فروپاشی دولت خودخوانده داعش هستیم.

همه مدیران سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تاکید کرد: شکست داعش از مدیریت انقلابی و کارآمدی بالای سردار سلیمانی سخن می‌گوید و انتظار می‌رود همه مدیران ارگان‌های مختلف کشور مجموعه تحت امر خود را به همین روش هدایت کنند و اگر چنین نیست وی را که الگوی یک مدیر انقلابی است سرلوحه قرار دهند تا شاهد عمل به وعده‌هایی که پیش از این داده بودند باشیم.

مدی طرفی خاطرنشان کرد: بدون تردید دشمنی آمریکا با مسلمانان با شکست طرح داعش تمام نمی‌شود و در فکر طراحی پروژه‌های دیگری است تا به هدف مورد نظر خود در خصوص ایجاد خاورمیانه جدید دست یابد.

دشمن اصلی ایران آمریکاست

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری بارها برا آن تاکید داشتند، همه مردم، نخبگان و مسئولین باید بدانند دشمن اصلی ایران و اسلام آمریکاست و همان‌طور که به اعتراف همین آمریکایی‌ها دولت خودخوانده داعش را آنها تاسیس کردند و اسناد آن نیز موجود است شاهد بودیم گروه تروریستی داعش چه قدر موجب رنجش مسلمانان شد و پس از گذشت چند سال پرونده آن با یک مدیریت انقلابی بسته شد.

آل سعود دست نشانده آمریکا و مسئول اجرای سیاست‎‌های کثیف او در منطقه است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه حوادث اخیر عربستان و کشورهای حامی آن نشان می‌دهد دشمنی با مسلمانان ادامه دارد، افزود: آنچه مسلم است پشت پرده همه جنایاتی که در جهان علیه مسلمان انجام می‌شود آمریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل قرار دارد و آل سعود که دست نشانده آمریکا و مسئول اجرای سیاست‎‌های کثیف او در منطقه است باید از رژیم صهیونیستی در قتل‌عام زنان و کودکان بی‌گناه حمایت کند.

مهدی طرفی یادآور شد: همه مردم باید قدر نیروهای انقلابی‌ که در مجموعه سپاه قدس فعالیت می‌کنند را بدانند و اجازه ندهند حرف‌هایی که در برخی رسانه‌های معاند برای تخریب وجه سپاه انجاه می‌شود ارزش مجاهدت‌های شهدایی مانند شهید حججی، شهید کلباسی، شهید صدر زاده و دیگر شهدای مدافع حرم که برای دفاع از حرم اهل بیت و حمایت از این مرز بوم از جان خود گذشتند را کم کند.

انتهای پیام/

نظر شما