شناسهٔ خبر: 22639809 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اقدام ارزنده «آرفونی» برای حفاظت از محیط زیست؛

فرهنگ را به طبیعت ببریم!

گروه صنعتی «آرا فرم نیرا» در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی با هدف فرهنگ سازی و برخورداری از محیط زیستی پاکیزه پویشی با عنوان «فرهنگ را به طبیعت ببریم» بر پا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آگاهی مردم برای چگونگی حفظ محیط زیستی پاکیزه روز به روز بیشتر می‌شود. فعالیت‌های محیط زیستی رو به افزایش است و افراد برای داشتن شهری پاک تلاش بیشتری می‌کنند.

بدین منظور شرکت مبلمان اداری «آرفونی» با نزدیک شدن به  روز ملی فرهنگ عمومی در تاریخ جمعه ۱۲ آبان‌ماه پویشی تحت عنوان «فرهنگ را به طبیعت ببریم» را برای اولین مرحله با حمایت شهرداری منطقه یک ناحیه کوهستان، اداره کل حفاظت محیط زیست استانداری تهران، فدراسیون کوهنوردی و هیات کوهنوردی استانداری تهران، مدیریت پسماند شهرداری منطقه ۳، مجموعه نان آوران و کلانا برپا کرد.

برنامه در ساعت ۸ صبح در ایستگاه دوستداران محیط زیست با توزیع ۷۰۰ کیسه زباله و همراهی مردم آغاز شد.

فرهنگ متعلق به همه است و وقتی یک کار فرهنگی انجام می‌شود، همه از آن احساس رضایت و شادی می‌کنند. نکته قابل توجه همراه شدن کودکان با والدینشان برای کوهنوردی بود که این موضوع نشانگر این است که والدین بیش از گذشته به سلامت خود و فرزندانشان و آگاه ساختن آنان برای داشتن زندگی سالمتر اهمیت می‌دهند.

در این حماسه مهربانی با طبیعت هرچه بود زیبایی بود، عشق بود و شور و نشاط و انرژی و احساس غروری که همه حاضران به آن می‌بالیدند، تلاش کرده‌ایم این روز نقش کوچکی در جمع آوری زباله و نقش مهم و بزرگی در فرهنگ‌سازی داشته باشیم.

از تمامی کوه پیمایان و همراهان که به فراخوان ما پاسخ گفتند و در خلق این رویداد محیط زیستی نقش داشتند، پذیرایی شایسته ای انجام و به رسم یاد بود جوائزی به آنان تقدیم شد.

نظر شما