شناسهٔ خبر: 22639431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

یک شهر بدون بیمارستان

شاید شنیدن این خبر عجیب باشد اما یک مقام مسئول می گوید شهر ملارد با ۴۰۰ هزار نفر جمعیت حتی یک تخت بیمارستانی ندارد.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه ملارد  در جلسه برنامه‌ریزی استان و شورای برنامه‌ریزی ملارد که با حضور محمدحسین مقیمی استاندار تهران، محمد محمودی شاه‌نشین نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به مشکلات ملارد اظهار داشت: شهرستان ملارد با 400 هزار نفر جمعیت حتی یک تخت بیمارستانی ندارد.

وی ادامه داد: در سفر رئیس‌جمهور به ملارد مصوب شده بود که بیمارستان این شهرستان تا سال 95 افتتاح شود، ولی همان طور که بازدید انجام شد هنوز کار زیادی برای احداث این بیمارستان انجام نشده است.

امام جمعه ملارد با اشاره به اینکه شهرستان ملارد از نظر سرانه‌های فرهنگی و ورزشی فقیر است تصریح کرد: وقتی ملارد  به شهرستان تبدیل شد اقداماتی برای ارتقای زیرساخت‌های آن انجام شد اما متأسفانه توجه ویژه ای به شهرستان صورت نگرفته است.

حسینی نوری عنوان کرد: به مسائل فرهنگی و مذهبی شهرستان توجه چندانی نمی‌شود، هیچ بودجه دولتی برای مصلای ملارد اختصاص پیدا نکرده و ساختمان مصلی تنها با کمک‌های مردمی پیش رفته است.

وی بیان کرد: برای شهرک اداری زمین اهدا شده است اما هزینه‌های مردمی به سمت ادارات می‌رود؛ چرا که سالی 2 میلیارد تومان اجاره ادارات است، انتظارات داریم برای ساخت ادارات کمک‌هایی اختصاص پیدا کند.

امام جمعه ملارد تأکید کرد: در زمینه اشتغال، فعالیت شهرک صنعتی که مصوب شده بود، به دلیل مسائل حاشیه‌ای با مخالفت شرکت شهرک های صنعتی رو به رو شده است چراکه  عده‌ای از سودجویان به دنبال منافع خود هستند.

حسینی نوری با اشاره به ترافیک مسیر ملارد به تهران گفت: با توجه به ترافیک سنگین در این محور، امید است موضوع احداث خط مترو  در این  مسیرجدی گرفته شود.

وی با توجه عدم حضور مدیران کل در شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: متاسفانه به جز تعداد اندکی از مدیران کل شهرستان بقیه حتی مسیر ملارد را نیز بلد نیستند که انتظار داریم ارتباط مدیران با مردم قوی‌تر شود چراکه  اگر خوب کار کنیم می توانیم مشکل بیکاری و اشتغال منطقه را برطرف کنیم./ تسنیم

کلمات کلیدی

برچسب‌ها:

نظر شما