شناسهٔ خبر: 22639210 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سانحه رانندگی در شرق اصفهان 2 کشته برجاگذاشت

اصفهان - ایرنا - واژگونی یک دستگاه خودروی سنگین شامگاه سه شنبه در شرق اصفهان و در جاده منتهی به نایین 2 کشته برجا گذاشت.

صاحب‌خبر -

مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اعلام این حادثه به سامانه 125 ستاد فرماندهی اکیپ های عملیاتی 3 ایستگاه به همراه تجهیزات مربوطه و دو خودروی جرثقیل و خودروی نجات به محل حادثه اعزام کرد.
محمد شریعتی اظهار کرد: ساعت 23 و 57 دقیقه و بعد از دقایقی بارندگی حادثه فوق به وقوع پیوست و در یک عملیات پیچیده و تخصصی در شرایط جوی نامناسب و برش قسمتی از کابین خوردو و با استفاده دو دستگاه جرثقیل هر دو سرنشین از میان آهن پاره ها بیرون کشیده شدند.
وی افزود: هر دو سرنشین با وجود اینکه عوامل اورژانس حاضر در محل اقدامات اولیه و احیای قلبی ریوی را بر روی آنها انجام دادند به علت جراحات وارده جان خود را از دست داده بودند.
وی با بیان اینکه علاوه بر اورژانس عوامل انتظامی نیز در محل این حادثه حضور داشتند گفت: تریلر هنگام واژگونی با شبکه برق فشار قوی برخورد و سیم های برق پس از قطع شدن روی کابین خوردو در شرایط بارندگی دیشب قرار گرفته بود.
شریعتی در مورد علت این سانحه رانندگی عنوان کرد: هرچند علت اصلی توسط کارشناسان پلیس راهور اعلام خواهد شد اما لغزندگی جاده ، نا توانایی راننده در کنترل خوردو، سبقت، سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و رعایت نکردن حق تقدم ازعمده ترین علل بروز چنین حوادثی در شرایط جوی نامناسب است.
ت/7135 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون - انتشاردهنده: عمادی

انتهای پیام /*

نظر شما