شناسهٔ خبر: 22638978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

توقیف کامیون حامل احشام قاچاق

زاهدان-فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از کشف ۱۴ رأس گاو و ۲ نفر شتر قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ غلامعلی قنبری در تشریح این خبر اظهار داشت : مأموران یگان تکاوری ۱۰۹ شهرستان دلگان حین گشت زنی های هدفمند در محور دلگان به زهکلوت به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر این کامیون را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این کامیون ۱۴ رأس گاو و ۲ نفر شتر قاچاق که فاقد هرگونه بارنامه و مجوز حمل از سازمان دامپزشکی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: قاچاقچیان این احشام را به صورت غیرقانونی از نوار مرزی بارگیری و قصد انتقال به داخل کشور داشته اند که توسط ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در پایان با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی در این رابطه، خاطر نشان کرد: با توجه به این که بسیاری از بیماری های خطرناک قابل سرایت به انسان و در واقع مشترک بین دام و انسان است و جابجایی و نقل و انتقال این گونه احشام بدون مجوز اداره بهداشت می تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

نظر شما