شناسهٔ خبر: 22638950 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

مراجعه 329 بیمار با مشکلات تنفسی به بیمارستان‌ها در پی بارندگی اهواز

تاکنون آمار مراجعات بیماران تنفسی به بیمارستان‌ها در این بازه زمانی نسبت به سال گذشته یک‌پنجم کاهش پیدا کرده است. در سال گذشته در فاصله زمانی 24 ساعت پس از نخستین بارش پاییزی در اهواز، 1435 نفر با علائم تنگی نفس یا مشکلات تنفسی به بیمارستان‌های اهواز مراجعه کردند.

صاحب‌خبر -

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به دنبال بارندگی‌های روز گذشته اهواز تا این لحظه 329 بیمار با مشکلات تنفسی به بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

‌دکتر مهران ورناصری در گفت‌وگو با ایسنا - ‌با اشاره به بحران گرد و خاک و بارش‌های روز گذشته در اهواز اظهار کرد: در پی این گرد و خاک و بارندگی، تاکنون (صبح چهارشنبه) 329 نفر با علائم تنگی نفس و مشکلات تنفسی به بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه در سطح شهر اهواز مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد 20 بیمار در بخش عمومی و سه بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند. همچنین 346 نفر به صورت سرپایی درمان شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: تاکنون آمار مراجعات بیماران تنفسی به بیمارستان‌ها در این بازه زمانی نسبت به سال گذشته یک‌پنجم کاهش پیدا کرده است. در سال گذشته در فاصله زمانی 24 ساعت پس از نخستین بارش پاییزی در اهواز، 1435 نفر با علائم تنگی نفس یا مشکلات تنفسی به بیمارستان‌های اهواز مراجعه کردند.

نظر شما