شناسهٔ خبر: 22638885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت برگزار شد

کرمان - وزیر اطلاعات در این مراسم گفت: عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتیجه بصیرت و پیوند مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، حجت الا سلام والمسلمین علوی شامگاه سه شنبه درمراسم پایانی هشتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت افزود: امروز دشمن می خواهد با لباس و زبان دین بین جامعه و ولی فقیه اختلاف بیندازد لذا باید هوشیار باشیم تا توطئه های دشمن پیوند ملت با رهبر معظم انقلاب اسلامی را قطع و کم رنگ نکند.

وی تاکید کرد: هر زمان که توطئه  دشمن در کار بود، رهبر معظم انقلاب اسلامی با هوشیاری و ملت سرافراز ایران با وفاداری خود تمام توطئه ها را خنثی کردند و خوشبختانه هر روز که می گذرد،  پیوند بین مردم و رهبری عمیق تر و مستحکم تر می شود.

وزیر اطلاعات با اشاره به اعلام پایان سیطره داعش در عراق و سوریه افزود: برادر سردار سلیمانی افتخار استان کرمان این رویداد بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمانان منطقه تبریک گفت.

وی گفت: این پیروزی بزرگ نشانه مقاومت و رهبری هوشمندانه و پیروی پایدار از رهبری است لذا اگر در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم به برکات بیشتری می رسیم.

حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود: ۴۰ سال قبل مقام معظم رهبری به واسطه تبعید در شهرستان جیرفت حضور پیدا کردند و ما نیز هر سال یاد و خاطره آن دوران را در این شهرستان گرامی می داریم و این حضور، نشانه وفاداری مردم است.

وی همچنین به موضوع رهبری در اسلام اشاره و عنوان کرد: جایگاه رهبری در اسلام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بنا به فرموده حضرت علی (ع) جایگاه رهبری نظام نسبت به نظام همانند نخ تسبیح است که دانه ها را در کنار هم نگه می دارد و اگر این نخ پاره شود دانه ها نیز جدا می شوند.

وزیر اطلاعات گفت: خداوند برای امامت جایگاه خاصی قائل شده و امامت در جامعه اسلامی فرمان دین  است و صلاح مسلمین و عزت در پرتو امامت بدست می آید.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظر شما