شناسهٔ خبر: 22638816 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کی روش جزء گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال استرالیا

سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا از سمت خود استعفا و از این تیم خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آنگه پوستک‌اوغلو، سرمربی تیم ملی استرالیا دوشنبه شب از هدایت کانگوروها استعفا کرد و دیوید گالوپ، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال جایگزینی برای مربی یونانی است.

پوستک‌اوغلو پس از استعفای خود بیان کرد: پس از بررسی‌هایی که انجام دادم، تصمیم گرفتم مأموریتم به عنوان سرمربی استرالیا به پایان برسد و این افتخار بزرگی برای من بود که سرمربی استرالیا بودم و شاید رفتن من پیش‌بینی نشده بود اما به نظرم در زمان مناسب تصمیم درستی گرفته‌ام.

سایت بریزبان تایمز نوشت: فدراسون فوتبال استرالیا برای جایگزینی پوستک‌اوغلو 5 گزینه دارد که به تربیت گراهام آرنولد، آنته میلیچیچ، کوین موسکات، جان آلویسی و کارلوس کی روش هستند.

گزینه های هدایت تیم ملی استرالیا معرفی شدند/ از کی روش تا میلیچیچ+ عکس

همچنین این رسانه استرالیایی درباره کی روش نوشت: گزینه اصلی هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا، کارلوس کی‌روش است و احتمال دارد او بعد از جام جهانی 2018 روسیه هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا را بر عهده بگیرد. او در ایران عملکرد خوبی داشته و تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را به عنوان تیم نخست آسیا به جام جهانی برده است. مربی پیشین منچستریونایتد و رئال مادرید رابطه خوبی با مسئولان فوتبال ایران دارد و باید دید آیا او پس از جام جهانی به استرالیا می رود یا خیر؟

انتهای پیام/

تیم ملی استرالیا به دنبال کی‌روش

نظر شما