شناسهٔ خبر: 22638798 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

دولت به غم نان با زنشستگان خاتمه دهد

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز،  محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 1 آذر ماه) گفت: به نمایندگی از طرف مردم لرستان به مردم اصیل، نجیب و بزرگوار  مناطق زلزله‌زده کرمانشاه  تسلیت می‌گوییم.
نماینده مردم خرم آباد  افزود: از مردم نوع‌ دوست، آگاه و بی نظیر ایران که از نخستین ساعات وقوع زلزله با تمام هستی خود در خیابانهای سرپل ذهاب، جاده‌های میان شهری و روستایی قصر شیرین و ثلات باباجانی حضور پیدا کردند، سپاسگزاری می کنم.
وی ادامه داد: از دولت تدبیر و امید می خواهیم با تدبیر پیش از شروع فصل سرما تمام توان خود را معطوف کند تا آسیب‌دیدگان زلزله، سر و سامان بگیرند .

بیرانوندی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که امروز بزرگترین فتنه 20 سال اخیر در قلمرو دنیای اسلام با همت مردان مرد شکست خورد، ادامه داد: بر خود واجب می دانم پایان جرثومه داعش را به رهبر انقلاب، مسلمانان جهان، ملت فهیم ایران، سرداران رشید و شهید مدافع حرم به ویزه برادرم حاج قاسم سلیمانی تبریک بگویم.

وی اضافه کرد: اگر غم زلزله کرمانشاه نبود، اکنون شاهد جشن باشکوه ایرانیان به عنوان فاتحان جنگ علیه خشونت و تبعیض در دنیا بودیم.

نماینده مردم خرم آباد با اشاره به مشکلات بازنشستگان گفت: بازنشستگان موتور محرک کشور در چند دهه گذشته بودند و هستی امروز ما مرهون تلاشها و جان گذشتگی آنان است.
بیرانوندی با بیان اینکه حقوق و دستمزد آنها کفاف خرید نان شب‌شان را نمی‌دهد، گفت: وقتی پای درد این عزیزان می‌نشینیم شرمنده آنان می‌شویم.

وی اضافه کرد: بازنشستگان یادگار سخت‌ترین روزهای ما هستند. آنها بازنشسته شده‌اند اما هزار و یک مصیبت و سختی به سراغشان آمده و امروز در گذران روز و شب‌شان مانده‌اند.
نماینده مردم خرم آباد تاکید کرد: اجرای اولین بودجه مجلس دهم نشان داد که هنوز زخم‌های عمیقی بر پیکر نظام اداری ماست که باید آنها را درمان کنیم.

بیرانوندی با بیان اینکه عزم جدی مجلس برای کاهش تبعیض پرداختی‌ها بویژه پرداختی‌های بازنشستگان در سال پیش قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: انتظار می رود دولت و مجلس با همفکری و هم سویی به غم نان بازنشستگان عزیز خاتمه دهند .

نماینده مردم خرم آباد با بیان اینکه ماههاست مشکلی به نام مشکل حق‌التدریسی‌ها در مجلس و دولت مطرح است، اظهار کرد: بعد از کش و قوس‌های فراوان در کمیسیون تصویب کردیم این عزیزان در طی برنامه ششم و به شکل پلکانی استخدام شوند و آزمون مبنای اولویت آنان باشد.

وی با اشاره به بلاتکلیفی کارگزاری بیمه محصولات کشاورزی نیز گفت: از مجلس توقع داریم این موضوع را هم به سامان برساند.

نماینده مردم خرم آباد گفت: بیکاری در استان لرستان بی داد می‌کند. چه کسی باید به درد این مردم رسیدگی کند. به ما می‌گویند در مجلس فریاد بزنید شاید کسانی پیدا شوند تا به دردشان رسیدگی کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما