شناسهٔ خبر: 22638764 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیشرفت صنعت کشور در گرو افزایش توانایی دانشجویان است

دبیر جشنواره سیستم‌های دیجیتال با بیان اینکه پیشرفت صنعت کشور در گرو افزایش توانایی دانشجویان است، گفت: برگزاری مسابقات مختلف می‌تواند به اشتغال دانشجویان کمک فراوانی کند.

صاحب‌خبر -

پیشرفت صنعت کشور در گرو افزایش توانایی دانشجویان استبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیژن علیزاده دبیر چهارمین دوره مسابقات ملی طراحی سیستم های دیجیتال در این همایش که در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران برگزارشد، گفت: یکی از اهداف این مسابقه می توان به برقراری ارتباط موثر میان صنعت و دانشگاه در راستای ایجاد اشتغال برای دانشجویان فارغ التحصیل اشاره کرد.

وی ادامه داد: این مسابقات بستری مناسب برای یادگیری مطالب درسی برای دانشجویان است و این گونه مسابقات می تواند به اشتغال این دانشجویان کمک فراوانی کند.

ضرورت آشنایی صنعت کشور با قابلیت های دانشجویان

دبیر چهارمین دوره مسابقات ملی طراحی سیستم های دیجیتال افزود: آشنایی صنعت کشور با قابلیت های دانشجویان در عرصه طراحی سیستم های دیجیتال باعث می شود که صنعت کشور به این سمت در حرکت باشد تا با تکیه بر توانایی های داخلی و در بستر فناوری های نوین به راحل های مناسبی دست یافت.

علیزاده عنوان کرد: از جمله اهداف دیگر این مسابقات ایجاد بستر مناسب برای یادگیری روند نوین طراحی سیستم های دیجیتال توسط دانشجويان دانشگاه های محرومی باشد که در آنها دروس مناسبی ارائه نمی شود.

انتهای پیام/

نظر شما