شناسهٔ خبر: 22638491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل آتش نشانی سمنان:

انفجار در سیلوی سمنان خسارات مالی داشت/ علت حادثه در دست بررسی

سمنان - مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از وقوع انفجار در سیلوی گندم این شهر خبر داد و گفت: در این حادثه کسی مجروح نشد و فقط خسارات مالی به مجموعه وارد شده است.

صاحب‌خبر -

سعید اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه حادثه وقوع انفجار در سیلوی سمنان پیش از ظهر چهارشنبه رخ داده است، بیان داشت: زمان وقوع انفجار ۱۱:۳۰ ظهر امروز عنوان شده که ماموران آتش نشانی به محض دریافت گزارش این رویداد، از دو ایستگاه و با سه دستگاه خودرو عازم محل حادثه شدند.

وی افزود: افنجار در این سیلو تنها باعث وقوع حریق شده و خوشبختانه کسی در این واقعه آسیب ندیده است.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان ضمن بیان اینکه انفجار در سیلوی سمنان فقط خسارات مالی داشته است، گفت: انبار غله سمنان در طبقات نهم و دهم دچار حریق پس از افنجار شد که با وارد عمل شدن عوامل آتش نشانی خوشبختانه این حریق مهار شد.

اسماعیل پور با بیان اینکه گرد برخاسته از غلات باعث دشوار شدن عملیات امدادی شده بود، تاکید کرد: این آتش سوزی پس از دقایقی مهار شد.

وی افزود: علت جزئیات این حادثه انفجار در دست بررسی است.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان رعایت مسائل ایمنی در حین کار را خواستار شد و گفت: یکی از عوامل مهم در اینگونه رویدادها، آموزش عوامل در نحوه برخورد با حوادث است که می تواند تا حد زیادی از خسارات به خصوص در حوزه خسارات جانی، بکاهد.

نظر شما