شناسهٔ خبر: 22638410 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

بهاره رهنما با یک تله تئاتر به شبکه چهار می آید

تله تئاتر دو قسمتی «پالاس» (امپراطور کشتار) آخر هفته از شبکه چهار سیما پخش می شود. در مراسمی، علیرضا آیینه‌دار به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای خراسان جنوبی معرفی و از خدمات محمد ثقفی، مدیرکل سابق قدردانی شد. مسابقه استقلال تهران- گسترش فولاد تبریز شنبه 4 آذر از ساعت 17:30 به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مهمان برنامه تهران بیست می‌شود. تصویربرداری سریال «شبکه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری آغاز شد. این سریال که به سفارش شبکه پنج سیما تولید می‌شود، چند روز پیش در تهران کلید خورد. رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: برنامه سازمان بسیج سازندگی ایجاد آرامش، خدمات رسانی و کمک به آسیب دیدگان منطقه کرمانشاه است بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون متولد 10 آذر 1352 است ولی همسر این هنرمند چند روز زودتر او را روی صحنه تاتر سوپرایز کرد. مهراب قاسمخانی با انتشار تصاویری از خودش و برادرش پیمان قاسمخانی با سریال مشهور «بازی تاج و تخت» شوخی جالبی کرد. مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را با تصاویری از گریم عجیب و ترسناکش برای یک نمایش به روز کرد. فصل دوم مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» امشب، شنبه 4 آذر استثناء، ساعت 23:00 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. مستند ضربه آخر امشب از شبکه یک پخش می شود. به منظور بررسی آخرین تحولات منطقه، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران امشب چهارم آذر به برنامه نگاه یک می آید. اپیزود «دیگری» از مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر از امشب 4 آذر روی آنتن شبکه یک سیما می رود. مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را با تصاویری از گریم عجیب و ترسناکش برای یک نمایش به روز کرد. بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون متولد 10 آذر 1352 است ولی همسر این هنرمند چند روز زودتر او را روی صحنه تاتر سوپرایز کرد. عموهای فیتیله‌ای بین عموم مردم و بخصوص بچه‌‌‌‌ها محبوبیت زیادی دارند، فرق نمی‌‌کند بچه‌ کدام شهر و منطقه ایران باشی، عموهای فیتیله‌ا‌ی با همه کودکان ایران رفاقت دارند و از همه خلاقیت خود استفاده می‌کنند تا آنها را شاد کنند. نماهنگ «انتقام سخت» به بهانه اعلام نابودی داعش توسط سردار سلیمانی از سوی بسیج رسانه ملی منتشر شد. مهراب قاسمخانی با ا

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه چهار سیما، تله تئاتر پالاس به تهیه کنندگی علی اصغر آزادان در دو قسمت 55 دقیقه‌ای دوم و سوم آذر ساعت 24 به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

این تله تئاتر که به زبان طنز نوشته شده است داستان دو خانواده در کشور فرانسه به نام‌های خانم و آقای بیل و خانم و آقای رایل را روایت می‌کند و به نوعی چالش‌های تربیتی خانواده‌ها را مطرح می کند.

بنا بر این گزارش، «پالاس» در اساطیر یونان، به معنای خدای کشتار است و این تئاتر تلویزیونی نیز بر اساس کتاب «خدای کشتار» به نویسندگی «یاسمینا رضا» ساخته شده است؛ بهاره رهنما، الهام پاوه‌نژاد، کاظم هژیرآزاد و بهنام تشکر در این تله تئاتر به ایفای نقش پرداخته اند.

مسعود فروتن، کارگردان تلویزیونی این تله‌تئاتر و علیرضا کوشک‌ جلالی به عنوان کارگردان هنری با این مجموعه همکاری داشته اند.

علاقه مندان به تله تئاتر های تلویزیونی می تواند هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت 24 به تماشای شبکه چهار سیما بنشینند.

نظر شما